Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Muuttoapu vloppuna olis jees, illalla ikean kirjahyllyn kasaamista ja vaikka ruokaakin voi tehdä.

Palkka maksetaan ennakkona :)
Vai että keikkahommia ois tarjolla :) Mä oon muuten oikeesti aika haka kasaamaan kaikkea mikä tulee ikeasta. Olen monta kertaa suorastaan yllättynyt kuinka pitkä pinna mulla on niiden palapelien kanssa :D

Ei onnistu hitsaamiset :( Näin simpsakka nainen joutais kyllä olla ihan kotirouvana, mut ei taida kovin monella olla varaa pitää ihan vain koristeena :(
Jos antaisin sulle kuukaudessa pari tonnia käyttörahaa, ja sitä vastaan leipoisit ja pitäisit kodin siistinä. Ikeaankin pitäs lähteä mun mukaan. Onnistuuko? Pari lasta voisit synnyttää. Isän saisit valita itse :D

Mulla on uusi koti, tänään oli muutto. Itse asiassa ekaa kertaa melkein viiteen vuoteen mulla on oikea koti enkä reissaa työkseni ympäri Aasiaa :)

Laitoin kissoille kanaa ja samalla sääsin itelleni safkaa, sillä kustannuksella että oma safkani tuli suolattua kahteen kertaan kun piti koko aika vahtia ettei pienet nenuset ui kuumassa kanaliemessä. Noh, sai ainakin lapset hyvän illallisen. Se lienee tärkeintä.

Jos antaisin sulle kuukaudessa pari tonnia käyttörahaa, ja sitä vastaan leipoisit ja pitäisit kodin siistinä. Ikeaankin pitäs lähteä mun mukaan. Onnistuuko? Pari lasta voisit synnyttää. Isän saisit valita itse :D

Mulla on uusi koti, tänään oli muutto. Itse asiassa ekaa kertaa melkein viiteen vuoteen mulla on oikea koti enkä reissaa työkseni ympäri Aasiaa :)
Aika hyvä setti kyllä, ei käy kieltäminen :D Voidaanko ottaa Kaira aina mukaan ikeaan?
Onnea uuteen kotiin :)

Aika hyvä setti kyllä, ei käy kieltäminen :D Voidaanko ottaa Kaira aina mukaan ikeaan?
Onnea uuteen kotiin :)
Sille pitää laittaa pallo suuhun ettei meidän tartte hävetä sitä :D

Voi paska, sinne meni muuttoapu paremman tarjouksen perässä :(

e. ja kerkesin maksaankin jo :hyper:
Tämän päivän kokemuksen perusteella voin suositella, että otat muuttoavuksi satakiloisen maajoukkuepainijan. Kantaa satoja kiloja kamaa portaita pitkin, eikä tahti hidastu missään vaiheessa. Kukapa nyt pesukoneenkaan kantamiseen apua kaipaisi...viidenteen kerrokseen!

Tämän päivän kokemuksen perusteella voin suositella, että otat muuttoavuksi satakiloisen maajoukkuepainijan. Kantaa satoja kiloja kamaa portaita pitkin, eikä tahti hidastu missään vaiheessa. Kukapa nyt pesukoneenkaan kantamiseen apua kaipaisi...viidenteen kerrokseen!
Joo jäis multa tekemättä :D

Viimeks kun olin muksujen kanssa hoplopissa ja pojan kanssa pallomeressä, niin jollain tytöllä tuli kakka sinne :(

Kiva pikku ylläri :D

Back
Ylös Bottom