Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kahvi pitäisi kieltää lailla! Paria leivonnaista ja karkkia lukuunottamatta kahvin maku ei sovi mihinkään, ei varsinkaan juotavaksi. Jotta kahvista saadaan siedettävää, on siihen kuppiin pistettävä suhteessa 1:1 sokeria.

Lihaskramppi niskassa on todella kiva! Päätä ei voi pahemmin kääntää ja kaikki käsien liikuttelukin sattuu, silti on tullut puntilla tehtyä vielä kohautuksia vaikka tuntui pää vetävän sivulle :D

Tst, sie et vaan osaa arvostaa sitä! Okei, en miekään sitä mustana juo mut pelkkä maitokin riittää. Itseasiassa en kyllä kauheesti tykkää sen mausta missään muualla :D Kahvi kahvina IMO.

Aika hullua. Ei miusta olis eilen ollut tommoseen itsepäisyyteen ko kramppi iski!

^^Hei sie pieni ja ihana pallonpotkija! :D

Tst, sie et vaan osaa arvostaa sitä! Okei, en miekään sitä mustana juo mut pelkkä maitokin riittää. Itseasiassa en kyllä kauheesti tykkää sen mausta missään muualla
biggrin.gif
Kahvi kahvina IMO.

Aika hullua. Ei miusta olis eilen ollut tommoseen itsepäisyyteen ko kramppi iski!

Kofeiinin saa helpommin napeista :D

No mie olen vähän hullu, vedinhän mie viikon treenitkin läpi vaikka iskiashermo oli puristuksissa ja tulehtunut. Kyllä se alkoi siinä viidensien treenien kohdalla tuntumaan jo aika infernaaliselta. Huvittavinta siinä tosin oli, että treenatessa kipu laantui kun se venyi ja lämpeni, mutta kun siitä sitten lämmöt laski niin kahta kauheampi kipu iski :D Jooh, lihashuolto kunniaan tai jotain :rolleyes:

Hyvää! Tämähän on hieno päivä kun aurinko paistaa ja pikkunenkin on langoilla. Mitäs sinne suunnalle, onko tullut potkittua palloa paljonkin viime aikoina? :D Kai suklaavarastot on täytetty, ne taisi olla viimeksi vähän vajaat?

Normitreenejen verran, nyt ei ollakkaan pelattu enää muutaku hallissa tekonurmella. :) Eilen olisi ollut turnaus koko päivän, mutta satutin selekäni, niin jouduin viettää sen päivän lihasrelaksanttien kanssa kotona. :(

Joopajoo onpahan ainakin levätty viikonloppuna kun nukkunu niin hävyttömästi. Tänään jos kävis vähän kävelemässä/hölkkäilemässä pururadalla ja sit illalla vääntää selkäfileitä salille!

Normitreenejen verran, nyt ei ollakkaan pelattu enää muutaku hallissa tekonurmella. :) Eilen olisi ollut turnaus koko päivän, mutta satutin selekäni, niin jouduin viettää sen päivän lihasrelaksanttien kanssa kotona. :(

Ekkai sie pahemmin satuttanut? :( Ikävää jos on loukkaantumisia koko ajan, eihän tuossa saa kunnolla treenattua ollenkaan. Toivottavasti napit auttoi ja kohta olet taas entistä ehompi nurmikenttien kauhu :D

Ekkai sie pahemmin satuttanut? :( Ikävää jos on loukkaantumisia koko ajan, eihän tuossa saa kunnolla treenattua ollenkaan. Toivottavasti napit auttoi ja kohta olet taas entistä ehompi nurmikenttien kauhu :D

No tilanne saatiin sen verran hallintaan, että yleinen oleminen ei nyt satu, ainoastaan makaaminen ja sängystä ylösnouseminen on aika vaikeaa ja kivuliasta. Ja kun jaloissa on tämän verran vanhoja ongelmia rasittamassa kuin minulla, niin eihän se treenaaminen tosiaan kunnollista enää ole. Olen tässä lähiaikoina joutunut muuttamaan treenausfilosofiaani aika paljon, kun en enää pysty tekemään juoksupainotteisia treenejä niin paljoa kuin aiemmin.

Eiköhän tästä nousta, kuten aina aiemminkin. Kipuun tottuu, kun tarpeeksi sattuu. (Ja tottuuhan sitä, kun tarpeeksi usein sattuu) :D Kyllä mää kohta oon taas fast & furious!

Eiköhän tästä nousta, kuten aina aiemminkin. Kipuun tottuu, kun tarpeeksi sattuu. (Ja tottuuhan sitä, kun tarpeeksi usein sattuu) :D Kyllä mää kohta oon taas fast & furious!

Hyvä! :thumbs: Kunhan vain annat ittes parantua kanssa välillä :)

Mie lähen nyt puntille kolistelemaan!

Bicho, jos tuo on sun oma kuva tuolla profiilissa, niin oot hieman viattomamman näköinen kuin kuvittelin. :D

Mä oon menossa tänään salille. Söin äsken aamupuuroa vadelmakeitolla ja lisäravinteita. Sitä ennen kävin reippaalla kävelylenkillä, jonka aikana huomasin, että polvi on edelleen vähän jäykkänä ja arkana viikon takaisista jalkatreeneistä. Huomasin myös samalla, että keskivartalo on edelleen jumissa.. ei kuitenkaan yhtä pahasti mitä pari edellistä päivää.

Veikkaan, että treenit menevät aika kevyeksi jumppailuksi ja sen takia teen vaan vitun monta sarjaa jos ees tulis hiki. Pidän sarjat vielä ehkä lyhyinä ettei mee hapoille ja lisäksi pitkät palautumistauot.

Soitin myös välilevytyrämiehelle äsken, hän sanoi harkitsevansa jos lähtisi kanssani salille.. hän on alkanut käydä fysioterapiaryhmässä ja voisin vaikka kokeilla jos sen ohjelmasta löytyis jotain nöyryyttäviä jumppaliikkeitä.

Veikkaan, että joko salilla menee helvetin kauan aikaa tai sit tapahtuu kyllästyminen joka johtaa joko kotiinlähtemiseen tai penkkimaksimin kokeiluun..

Back
Ylös Bottom