Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun piti tänää siivota ja ottaa sen jälkee rennosti, koska tänää en menny salille. Sain pestyä yhen koneellisen pyykkiä, ja muuta en ookkaa saanu aikaa, mutta en mä kauheen rennostikkaa oo ottanu. Voi perkele tätä elämää.... :D

IhQBicho voisit vaihtaa avatarin tai vaihtoehtosesti jebou vois, niin ei menis sekasin ku nopeasti vilikasee. :D

...vaikka kukapa mie olen sanommaa..

Uaaah, kun voi olla taas pää kipee kun on painanu koko päivän menemään. Auh! Vielä pitäis kekata jostain joku näppärä kulttuuriin liittyvä enkunkielinen artikkeli, joka EI liity mihinkään niistä asioista, mistä ollaan jo puhuttu tai tullaan puhumaan kurssin aikana. Ei jaksa edes ajatella ku päätä vihloo niin mainiosti. Kerrassaan upeaa.

Euron :D Ei vaan, voin mä vaihtaa, jos se sekoittaa. Ei ole mulle niin iso juttu :)

Selevä. Euroon jopa mulla on varaa. ;) Kyl mie tiesin että sie oot reilu! :) Paha vaan yrittää muistaa näitä hommia, kun Ephelle piti viiä 3kg poropotenssia(en tiä miksi :rolleyes:) ja sulle nyt toi euro... Pitää alkaa kirjottaa jotain listaa.

Perkele, olipas heikko olo salilla. Pitäisi ehkä nukkua enemmän kuin pari tuntia vuorokaudessa :D Mutta onneksi nyt on palkkarit ja kanapastat nenän edessä.

Uaaah, kun voi olla taas pää kipee kun on painanu koko päivän menemään. Auh! Vielä pitäis kekata jostain joku näppärä kulttuuriin liittyvä enkunkielinen artikkeli, joka EI liity mihinkään niistä asioista, mistä ollaan jo puhuttu tai tullaan puhumaan kurssin aikana. Ei jaksa edes ajatella ku päätä vihloo niin mainiosti. Kerrassaan upeaa.

Mie autan sinua XairaX hyvä. Renaissance-architecture - Guardian.co.uk :)

...oho sekö olikin kulttuuriin liittyvä :D ...no rakennuskulttuuri.. kait semmostaki on...

Mie autan sinua XairaX hyvä. Renaissance-architecture - Guardian.co.uk :)

...oho sekö olikin kulttuuriin liittyvä :D ...no rakennuskulttuuri.. kait semmostaki on. :eek:

Haha, no tuota... :D Me on tähän mennessä puhuttu kamerakännyköiden luomasta mahdollisesta ongelmasta, musliminaisten asemasta jne... Oisko mitään siihen suuntaan? Mut siis ei kuitenkaan noita, koska niitä on nyt käsitelty? Joo, ehkä mä vaan selailen tota Guardiania..

Haha, no tuota... :D Me on tähän mennessä puhuttu kamerakännyköiden luomasta mahdollisesta ongelmasta, musliminaisten asemasta jne... Oisko mitään siihen suuntaan? Mut siis ei kuitenkaan noita, koska niitä on nyt käsitelty? Joo, ehkä mä vaan selailen tota Guardiania..

Kelpaisiko Japanin NEET ongelma, hikikomorit, otakut? Eli sosiaalisen elämän puuttuminen ja rajoittuminen täysin virtuaaliseen todellisuuteen.

Panda, toi on aavistuksen liian pitkä. Ei siis tartte olla mikään tutkimusartikkeli, vaan tollanen lehtiartikkeli. Mut kiinnostava aihe, anycase.

Pyr0lle iso kiitos, suukot ja halit. Senkin nassukka :haart: Ollu niin kipee pää, ettei ole edes mitään aihetta osannut ajatella, ihana kun ajattelette mun puolesta!

Back
Ylös Bottom