Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nää sun työpaikka raportit on aina hyviä:D Olettaen että nää tämän aamun tumpelot on teillä duunissa?

No joo tavallaan kyllä ovat, mutta hieman hidasta raksutusta välillä tuolla aivokopassa. :D Oishan se kiva, että asiakkaat saavat oikeanlaiset tietosuojasäiliöt mitä ovat tilanneet, ja samalla haetaan pois sellaiset mitkä pitikin. Mutta ehkä se on joskus liikaa vaadittu. :rolleyes: Jos asiakkaalla luvataan olla klo kahdeksan aamulla, niin yhdet menevät sinne vähän ennen kymmentä, joka tarkoittaa sitä että melkein puolet päivän ajoista voi jäädä ajamatta. Vihtulainen sentään. :whip:

Tänään illalla salille purkamaan vatutusta ja vähän muitakin paineita. :rolleyes: :puntti:

Tänään illalla salille purkamaan vatutusta ja vähän muitakin paineita. :rolleyes: :puntti:

Mä en ole viikkoon muuta tehnytkään kuin purkanut paineita mutta vieläkin tuntuu että höyryä tulee korvista ja verenpaineet tapissa, noh kyl se tästä vielä iloksi muuttuu.

Mä en ole viikkoon muuta tehnytkään kuin purkanut paineita mutta vieläkin tuntuu että höyryä tulee korvista ja verenpaineet tapissa, noh kyl se tästä vielä iloksi muuttuu.

Muuttuu se. :)
Sain tiskattua, käsin siis. Pitäs vielä tiskata hampaat ja ittesä...

Oioi väsyttävä luento eikä kahviakaan ollu saatavilla.

Jaaaaah, hyvää huomenta Kairalle. Koira kantoi sänkyyn hirvenluun, aika nopee herääminen :D Seuraavaksi lähti auto pajalle, katotaan jos sais ajella pikkaasen hilijasemmalla biilillä jatkossa.

Tuli helvetinmoinen jano hetki sitten, ainut neste mitä oli saatavilla oli termospullollinen kahvia. Join sen pois, nyt hiukan kusettaa.
Huikeita salipäivät muuten... kahvia nyt menee muutenkin se 8 mukia päivässä, mutta salipäivänä aamulla kreat ym. sen 6 vesidesin kanssa sekä ennen salia sama setti, ja salin aikana vedet ja salin jälkeen palkkari. Vessa on hyvä ystävä kun on työ + salipäivä. :) Keittää vielä sumpit kun pääsee salilta kotiin.

Tuli helvetinmoinen jano hetki sitten, ainut neste mitä oli saatavilla oli termospullollinen kahvia. Join sen pois, nyt hiukan kusettaa.

Käyt kusella niin sen jälkeen on kohta uudestaan kauhea jano :D

Huomenta.

Iiiik! :D Mikäs autossa? Putki rikki?

Ei siinä luussa niin muuten mitään, vaan kun koira ystävällisesti läsäytti sen kuolaisen luun mun kädelle. Noh, ei sentään mitään niin hermostuttavaa kuin olisi voinut olla, tuolla mehtäkoiran häkissä kun on kokonainen hirvenpää :D

Autossa on kaikki rikki. Putki muunmuassa. Sain eilen taas niin huvittuneita ilmeitä osakseni. Olin lähdössä ajelemaan kotikonnuille ja ajattelin tarkistaa, että on öljyt ym. nesteet kohdillaan. Avasin konepellin ja touhasin siellä omiani, kun talon huoltomies kaarsi pihaan. Hyvin pitkään ja hitaasti se katteli mun touhuja, tervehdittiin. Avasin peräkontin, raivasin sinne tilaa ja jätin sen auki käydäkseni varastossa nopeasti. Huoltomiehen ilme olisi pitänyt saada videolle kun hän huomasi, että kannoin varastosta takapöntön sinne konttiin, löin kontin kiinni ja läksin ajamaan :D

Huikeita salipäivät muuten... kahvia nyt menee muutenkin se 8 mukia päivässä, mutta salipäivänä aamulla kreat ym. sen 6 vesidesin kanssa sekä ennen salia sama setti, ja salin aikana vedet ja salin jälkeen palkkari. Vessa on hyvä ystävä kun on työ + salipäivä. :) Keittää vielä sumpit kun pääsee salilta kotiin.

No huhhuh. :D

Mulla on toi vedenjuonti kyllä siinä mallilla, että pelkkää vettä ei tule juotua ikinä, muutakun salilla. Olen kouttanut opetella, mutta ei vaan sisäistä tuota, kun janontunne on hyvin harvinainen. Huomaamatta jos imasee vaikka 5tupakkia 20min sisään, niin suuta alkaa kuivaan, muuten ei tosiaan janoa tunne. Nestehukan oireet lähes jokapäivästä. Työpäivän aikana ehkä 1,5-2litraa kahvia ja ei tippaakaan muuta nestettä. Satunnaisesti joku protskudrinkki naamaan.

Mulla on toi vedenjuonti kyllä siinä mallilla, että pelkkää vettä ei tule juotua ikinä, muutakun salilla. Olen kouttanut opetella, mutta ei vaan sisäistä tuota, kun janontunne on hyvin harvinainen. Huomaamatta jos imasee vaikka 5tupakkia 20min sisään, niin suuta alkaa kuivaan, muuten ei tosiaan janoa tunne. Nestehukan oireet lähes jokapäivästä. Työpäivän aikana ehkä 1,5-2litraa kahvia ja ei tippaakaan muuta nestettä. Satunnaisesti joku protskudrinkki naamaan.
Vähän sama homma. Tosin vettä tulee salipäivinä sen about 2 litraa plus mitä palkkarissa on. Yön palkkari onkin sitten maidossa.

Muina päivinä jää kyllä vähälle veden juominen... ellen ole muistanut ostaa vissyä. Jos olen, niin 1,5L pullo hujahtaa jo vahingossa.

Back
Ylös Bottom