Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

reeenit reenattu, nyt vähä murua rinnan alle ja töitä vähäse sekä parit kahvittelut vielä tänää. huomenna saa taas juosta ympäri kylää. ihanaa olla kotona <3

Buenas noches!

Kyllä sitä ehtii näköjään kummasti sunnuntaillekin kasaamaan kiireitä. Vielä pitäisi opetella suomea. On muuten jännä fiilis lukea kielioppia ja tajuta opiskelevansa omaa kieltään kuin mitä tahansa muuta vierasta kieltä. En esim tiennyt että suomen verbit jaetaan kuuteen eri ryhmään. Se siitä.

Heräsin sohvalta, kolmatta kertaa jo putkeen. Yllättävän mukava paikka nukkua. Sitten katselin sohvalta HIMYMeitä, josta siirryin tietokoneelle jossakin vaiheessa. Tässä nyt viidettä tuntia näitä jaksoja katselen. Kolmas kerta kun tätä sarjaa katselen alusta.

Meillä on kotona joskus tapeltu siitä, että kuka saa nukkua sohvalla..

Meillä on kotona joskus tapeltu siitä, että kuka saa nukkua sohvalla..

Kaveri nukkunut viimeiset neljä vuotta sohvalla. On kyllä mukava paikka, tuon sängyn voisi heittää helvettiin, kun sillä ei nyt ole mitään tarkoitusta.

Kaveri nukkunut viimeiset neljä vuotta sohvalla. On kyllä mukava paikka, tuon sängyn voisi heittää helvettiin, kun sillä ei nyt ole mitään tarkoitusta.

:D:D No se ainakin on sit tykästyny sohvaan. En mie ehkä ihan noin kovasti siinä haluaisi nukkua, tai joskus on ihan kiva päästä leveilemään sänkyyn, mut kyllä sohvalla hyvin muutaman tunnin 'päiväunet' voi ottaa ja miksei öitäkin nukkua, jos ei makkariin jaksa. Saiskohen semmoseen 'sohvasänkyyn' yhdistettyä nää molemmat. Sängyn leveys ja sohvan mukavuus...?

Bad Teacher oli ok viihdettä, ei mitään erikoista mutta ihan sopivaa tälleen sunnuntaipäivälle. Oli siinä kuitenkin tissit ja Justin Timberlake dry humppaamassa.

Kumpi näistä on parempi, alkuperäinen vai Cash?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperänen reilusti parempi. Tää Cash on ihan liian punaniskaa mun makuun.

Mä rakastan kahvakuulia. Mä niiiiiin rakastan niitä :haart: Nyt menee jo sellaiset sarjat, jotka muutama viikko sitten toi oksennuksen kurkkuun ja tuntu että henki lähtee. Nyt on hengitystekniikat kunnossa ja painot nousee! Jipii!

Tässä sängyssä pötkötellessä tajusin dieettini toimivan :) Kohta jossa hauiksen kuuluisi olla näyttää jopa siltä että olen joskus tehnyt sillä jotain muutakin kuin liikuttanut hiirtä. :O

Montakohan kertaa sitä jaksaisi treenata ensi viikolla? Enemmän kuin kymmenen pitäisi ehdottomasti jaksaa, koska seuraava viikko on taas kevyempi ja joudun kokemaan henkilökohtaisen helvetin, jos huilaan liikaa.

Back
Ylös Bottom