Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Reilu tunnin kävelylenkki takana. Sisältäen lyhkäsiäö hölkkäspurtteja. Tohtiskohan illalla viel salille :puntti:

Mitä teudenaattorin sunnuntaihin?

Heräsin sohvalta, kolmatta kertaa jo putkeen. Yllättävän mukava paikka nukkua. Sitten katselin sohvalta HIMYMeitä, josta siirryin tietokoneelle jossakin vaiheessa. Tässä nyt viidettä tuntia näitä jaksoja katselen. Kolmas kerta kun tätä sarjaa katselen alusta.

Ohos, vähän tunteikkaalla tuulella kun meinas tulla tippaa linssiin katsoessa Lokakuun taivas-leffaa kolmoselta (loppui juuri). Vois ehkä vähän nostaa fiilistä ja pistää Bad Teacherin pyörimään.

Tämä klippi on omistettu yhdelle blondille...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Cameronilla on kyllä hyvä kroppa, mutta tuo naama ei kyllä ole ihan samalla tasolla. Jospa sitä lähtisi sinne salille.

Kävin tänään käynnistelemässä tota Sinistä kaunista. Ooooh se on voima ku puhuu :kuola:

Ohos, vähän tunteikkaalla tuulella kun meinas tulla tippaa linssiin katsoessa Lokakuun taivas-leffaa kolmoselta (loppui juuri). Vois ehkä vähän nostaa fiilistä ja pistää Bad Teacherin pyörimään.

Tämä klippi on omistettu yhdelle blondille...

Tommosessa pesulassa vois autoa käyttääkkin :rolleyes:

Varmaan ollu melko aggressiivisen näkönen tapahtuma :D Matto telineelle ja kaksin käsin läiskii harjanvarrella menemään :whip:

Cameronilla on kyllä hyvä kroppa, mutta tuo naama ei kyllä ole ihan samalla tasolla. Jospa sitä lähtisi sinne salille.
Mun mielestä se on Hollywoodin oksettavimpia naisia.

Varmaan ollu melko aggressiivisen näkönen tapahtuma :D Matto telineelle ja kaksin käsin läiskii harjanvarrella menemään :whip:

Kaiken huipuksi päälläni oli Everlastin huppari. Pyrin aktivoimaan kiertoliikkeellä vatsalihakset mahdollisemman hyvin mattoja hakatessani.

Eipäs nyt taas liioitella oikeesti hyvännäkösten naisten kohdalla.

Cameron on just ihku. Tykkaan sen tyylista ja asenteesta.

Mun pitais lukea tata mutta en taida jaksaa. Huomenna on vapaapaiva joten jos silloin ehtisi... Tiistaina sit vihdoin kouluun, luennot alkavat heti ysilta aamulla :urjo: Toisaalta kylla ihan kiva etta on jotain muutakin tekemista kuin hengailua ja toita.

Ally mä en siis kestäh!!! Noita sun olemattomia ääkkösiä! Doh! :D

skankskankskank :dance2:

Mun oli pakko vaihtaa takaisin brittinappis koska en enaa kestanyt sita etten loytanyt kaikkia merkkeja ja se oli arsyttavaa ja lisaksi taalla mun konetta kayttavat muutkin ihmiset aina valilla ja ma ite kirjoitan silla esseita sun muita kouluhommia missa en ikina tarvitse skandeja! Eli deal with it :D

Back
Ylös Bottom