Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ketö teude muuten kannattaa liigassa? SaiPaako?

SaiPa on meikäläisen oma symppisseura, mutta Jokereita kannatan henkeen ja vereen. Juontaa juurensa jonnekin ysärin alkuun, kun ukko joskus Helsingin reissulta toi kaksi kappaletta Jokereiden paitoja minulle ja pikkuveljelleni. Siitä se sitten minun osaltani lähti. /Historian tunti. SaiPan kausikortti kyllä löytyy ja mahdollisimman paljon yritän peleissä käydä.

Vetästiin bändileirillä poikien kanssa tuommonen, lauantai aamuna aloitettiin "säveltämään" ja sunnuntaina iltapäivällä tuli tämmöstä ulos. Äänenlaatu on kyllä heikko mutta menettelee. Itse siis rumpuja hakkaan tuolla taustalla, onneksi mua ei pahemmin näy :D

Edittiä sen verran että kannattaa katsoa HD:na

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aikamoista :D

Onaps kiva olla vihdoin kotona!

Eikö siellä pitäisi sitä opetusta seurata? :D Aina on parempaa tekemistä, sen olen huomannut!

Kuten ehkä huomasit aiemmin, kuuntelimme tunnilla esitelmää tietokoneen hiirestä, näppäimistöstä sekä virustorjunnasta. Naisten tekeminä. En kokenut menettäväni paljoa.

En koskaan osaa olla ajoissa :D "Ai tässä on kaksi viikkoa aikaa lukea, no ei mitään kiirettä." No, sain valmiiksi kyllä.

Joo onhan tuo itsellekin aika tuttu kaava. Onneksi tänä sykysynä on saanut revittyä tekemään ittensä jotain etukäteenkin. Muuten en oikeasti selviäisi tällä vuorokausirytmillä (:

Thmz: Ois kiva kuulla toi syna itekseen, että mitä tekee. Äänenlaatu ei ainakaan sitä imarrellut. Tai sit en vaan kuule. Ainakin kuulostaa, että kaikki soittavat saman kappeleen samaa osaa. Se on jo paljon!

Kipitä tänne toimistolle ni minä hoidan :)

Pitäisi varmaan käsillä kävellä :D Jalkapöytä on vähän kipeä, eiköhän se siitä. Huomenna kyykätään!

Kuten ehkä huomasit aiemmin, kuuntelimme tunnilla esitelmää tietokoneen hiirestä, näppäimistöstä sekä virustorjunnasta. Naisten tekeminä. En kokenut menettäväni paljoa.

Haha, kuulostaako oudolta jos sanon, että teidän tunnilla olisi ollut mielenkiintoista olla tarkkailijana? :D

Iltaa kaunokainen! Tänä iltana menee varmasti yhtä hyvin kuin muinakin iltoina. :)
Ei sitä tiedä jos tulee jotain yllättävää ja menee jopa vielä paremmin tai sitten totaalisesti päin persuuksia :D

Pitäisi varmaan käsillä kävellä :D Jalkapöytä on vähän kipeä, eiköhän se siitä. Huomenna kyykätään!
Ole varovainen portaissa sitten ;)

Iltaa, önniäiset! Onkohan se ikuista, että palkkarin viimeinen hörppy aiheuttaa aina sellaisen puistatuksen että naama vääntyy ja kieli tulee ulos suusta :D Kauhea nälkä, mitähän kaikkea sitä söisi...? Jättimuffinia on vielä vajaa puolet jäljellä, mutta voiko sellaista syödä jatkuvasti?

edit. Jaa, mutta onhan mulla possupihvejä paistettuna!

Ole varovainen portaissa sitten ;)

En osaa kävellä käsillä, joten joudun sitten varmaan tyytymään itseapuun :D

Iltaa, önniäiset! Onkohan se ikuista, että palkkarin viimeinen hörppy aiheuttaa aina sellaisen puistatuksen että naama vääntyy ja kieli tulee ulos suusta :D Kauhea nälkä, mitähän kaikkea sitä söisi...? Jättimuffinia on vielä vajaa puolet jäljellä, mutta voiko sellaista syödä jatkuvasti?

edit. Jaa, mutta onhan mulla possupihvejä paistettuna!

Ei miulla palkkari mitään puistatuksia aiheuta. Minttusuklaa maitoon sekoitettuna on hyvvöö! Tuo on melkein kuin kaakaota joisi. Mie söin valkosipulivoilla terästetyn patongin, johon tungin paketin suolalihaa väliin :D Kevyt iltapala treenien jälkeen.

Hemmetti kun täytyi pitää tänään välipäivä treeneistä, en laske pelkkiä pyöräilyjä treeniksi ollenkaan, enkä myöskään kauppakassin kantamista jyrkässä ylämäessä. Käyn usein kävellen kaupassa, mutta tänään kävin poikkeuksellisesti polkupyörällä.
Olen harmitellut, etten jaksa käydä treeneissä yhtä usein mitä judohemmo. Toisaalta ehkä taas joku päivä vedän pidemmät treenit.. viikonlopun treenailu jäänee kevyeksi koska täytyy matkustaa.
Olen myös alkanut käyttää talvikenkiä, tykkään kävellä niillä koska niiden pohja rullaa paremmin mitä kesäkengissä.

Haha, kuulostaako oudolta jos sanon, että teidän tunnilla olisi ollut mielenkiintoista olla tarkkailijana? :D

Emh.. Ehkä vähän? Mutta luulisin ymmärtäväni mitä haet takaa. Tässä tapauksessa tarina virustorjunnasta olisi ehkä ollut mielenkiintoisin.

Iltaa pallinaamat. Kehtaisikohan näin myöhään lähteä salille.

Tottakai kehtaa. Ellei tässä sitten kehtaa ole niinkö itä-suomalaisiten kavereideni keskuudessa kehdata= viitsiä. hmm.

Back
Ylös Bottom