Pitäis! :D Piiska mukaan myös, ehdottomasti :evil:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haluun autoni takas.
Siis mitä ihmettä mun pään menoks on taas suunniteltu :D Ei siinä, makeen näkönen asuste ja vois toimiakkin niin minun kuin Byrdin päällä. Pitäiskö meidän kimppakuva ottaa jääkaapilla höystettynä nahka-asusteilla ;)
Jää pian pysyvät traumat :DNoni, siinä tuli se toinenkin "avustaja" sitten, ja voi Adrift-parkaa mihin soppaan lusikkansa on luvannut työntää. (No pun intended.)

Meni ruoka vähän vituiks :jahas: Tein uudestaan Nyyssiksen ohjeiden mukasesti jogurttikanakastiketta ja lisäsin viimekerrasta kardemummaa ja nyt sitä sit tuli ihan liikaa. Vahva mauste, saa olla tarkkana näemmä :D Onneks en tehny ihan älyttömän isoa settiä.
Voisitte jeboun kanssa vääntää jonkun Mad Cook-ohjelman.
Voisitte jeboun kanssa vääntää jonkun Mad Cook-ohjelman.
No kunhan on palokunta paikalla ja joku lupaa siivota sotkut ni mä kokkaan vaikka kuin monelle palaneita perunoita tai jonku ylisuolasen munakasmössösetin :D
Noni, siinä tuli se toinenkin "avustaja" sitten, ja voi Adrift-parkaa mihin soppaan lusikkansa on luvannut työntää. (No pun intended.)
Jeboulle ehdottomasti oma kokkiohjelma!

Olikohan tarpeeks hyvä työvuoro kun on laastarit kolmessa sormessa...?
Olikohan tarpeeks hyvä työvuoro kun on laastarit kolmessa sormessa...?