Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

´ttustana. Meinasin sit jäädä auton alle tänää -.- olin fillarini kans pysähtyny liikennevalojen keskiosaan ja odottelin et valot vaihtuu, samoin teki vastakkaisella puolella kaksi aasialaista tyttöä. Valot vaihtui ja otin askeleen eteenpäin, kuten misut myös. Fillarin etupyörä meni suojatieviivoitukselle ja ONNEKSI tajusin katsoa oikealle ja näin punainen Opelin lähestyvän. Tuli semmonen O_O-peura ajovaloissa fiilis ja jähmetyin paikalleni. Auto jarrutti ja teki väistöliikkeen keskellä suojatietä, koska mun fillarin eturengas oli sen kaistalla esteenä. Se koukkas mun edestä ja jatko matkaansa. Tuli hieman wtf-olo, did that just happen´? Oli lähellä, ettei jääny päivän reenit tekemättä -.-;;

Ja sit kotimatkalla sotkin suoraa pyörätietä, kun vasemmalta pikkutieltä tuli mamma eteen fillareineen, katse tiiviisti vasemmalle, ei vahinkossakaan oikealle mun suuntaan -.- käsijarru vaa vinku ja taas meinas tulla törmäys.

Haluun autoni takas.

Siis mitä ihmettä mun pään menoks on taas suunniteltu :D Ei siinä, makeen näkönen asuste ja vois toimiakkin niin minun kuin Byrdin päällä. Pitäiskö meidän kimppakuva ottaa jääkaapilla höystettynä nahka-asusteilla ;)

Noni, siinä tuli se toinenkin "avustaja" sitten, ja voi Adrift-parkaa mihin soppaan lusikkansa on luvannut työntää. (No pun intended.)

Voi jestas kun näin tänään Kampissa kundin, jolla oli vaaleanpunainen paita, valkoinen kauluspaita sen alla, jossa vaaleanpunaisia sekä liiloja raitoja, vaaleanpunaiset housut/farkut (wtf), ruskeat kengät ja ruskea neuletakki. Ei mulla ole mitään sitä vastaan, että kundi käyttää vaaleanpunaista, mutta eikö sitä ole tarkoitus käyttää enempi semmosena yksittäisenä väriläiskänä? Tuo meni nimittäin ihan snadisti överiksi.

Noni, siinä tuli se toinenkin "avustaja" sitten, ja voi Adrift-parkaa mihin soppaan lusikkansa on luvannut työntää. (No pun intended.)
Jää pian pysyvät traumat :D

Iltakahvi :haart: Huomenna on jo torstai ja sit on perjantai ja viikonloppuvapaa. Ihan parhautta :)

Kolme tuntia hurahti siivotessa, ja vasta keittiö on lähes kokonaan putsattu. Sain sentään imuroitua lattiat. Nyt on kuuma ja selkä kippee. Ouch.

Meni ruoka vähän vituiks :jahas: Tein uudestaan Nyyssiksen ohjeiden mukasesti jogurttikanakastiketta ja lisäsin viimekerrasta kardemummaa ja nyt sitä sit tuli ihan liikaa. Vahva mauste, saa olla tarkkana näemmä :D Onneks en tehny ihan älyttömän isoa settiä.

Meni ruoka vähän vituiks :jahas: Tein uudestaan Nyyssiksen ohjeiden mukasesti jogurttikanakastiketta ja lisäsin viimekerrasta kardemummaa ja nyt sitä sit tuli ihan liikaa. Vahva mauste, saa olla tarkkana näemmä :D Onneks en tehny ihan älyttömän isoa settiä.

Voisitte jeboun kanssa vääntää jonkun Mad Cook-ohjelman.

No niin, Patriot Extended Cut katsottu, kolme tuntia vierähti kivasti. Siitä on kyllä aikaa, kun alkuperäisen katsoin, niin ei mitään hajua paljon tuossa nyt oli lisää.

Meinasin kirjoittaa väärään offtopic threadiin aikaeron takia, oispa ollut hyvä modemoka.

Noh samsong maistuu ;)

Liitteet

• ImageUploadedByTapatalk1316022860.440966.webp
    ImageUploadedByTapatalk1316022860.440966.webp
    8,5 KB · Katsottu: 180
Back
Ylös Bottom