Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvää sunnuntaita vaan kaikille, kiva kun ei tarvi mennä töihin:david::lol2:

Iltavuoroviikko, tuntuu kuin oisi lomalla kun saa nukkua seitsemään ja syödä aamupalan ilman turhia kiireitä. Ei haittaa yhtään käydä töissä.

Sunnuntaista vielä, isäni sanoin "Sunnuntaihan on parast päivä tehdä töitä, eihän silloin ole kuitenkaan mitään tekemistä ja palkankin saa tuplana" ;)

Jos sitä rykäsis tällä viikolla 7 päevää putkeen töitä niin sais yli kahden viikon liksan käteen parilla ylimääräsellä päivällä. Vois vaikka sit ostaa kunnon voimanostovyön itselleen.

Edit. Huomenet joo kaikille!

Viimeksi muokattu:
Nyt on maanantai, ei sunnuntai. Ja eikös niitä lepakoita siellä luolassa ole vaikka kuinka paljon?

Nyt ei tainnu olla ihan kaikki SEAGRAMin lepakot luolassa.

;)

Morgenia vaan täältäkin, ja päälle yks *plääh*.

Huomenna pankkiin ja näytölle. Josko sitä pääsis helvettiin tuolta kerrostalokommunista ja sais taas oman kämpän. Johan olen kuukauden tuolla kerrostalossa viihtynyt. Riittää meikäläiselle. Lasten kanssa kyllä vitun ongelmallinen asumismuoto ainakin vanhalle OKT asujalle!

E. Typ-o negative

Se lepakko oli kyllä mahtava näky koska se oli niin massiivinen. Faijan mökillä on kanssa kivasti lepakoita. Jos on helteet niin kuuluu räpinää katon rajasta, kai ne tuuletta siivillään , tai sitten niitä vaan vituttaa kun on kuuma ja sen takia melskaavat. 2 pönttöä olen niille sinne tehnyt. Lepakon pönttö on tavallaan pitkä linnnunpönttö. Siinä ei vain ole reikää vaan sisälle luikahdetaan alakautta. Sisällä on taso missä ne voi hengailla päivän ajan, pönttö pitää myös maalata mustaksi/tummaksi, ne diggaa siitä. Ulosteista päätellen ovat kumpikin pönttö käytoössä. Kai ne talvehtiikin pöntöisssö ja ihan salttiin siellä katolla.

Paskat missään salilla käynyt. Vedin kunnon aamiaisen ja menin sänkyyn loikoilemaan. Tunnin pyörin kunnes nukahdin. Ja kohta sitten bussipysäkille.

Yarr. Aamulla oli kaunis auringonpaiste ja nyt on pilvistä ja tuulee kovaa. Mitä shcaibaa?
Tuli taas huonoja uutisia, mutta ei se mitään. Eteenpäin mennään ja ei jaksa välittää niistä.
Onneks on kivoja suunnitelmia tälle viikolle :)

Näin viime yönä jotain ihan kummallista unta: lauloin jossain tilaisuudessa Alice Cooperin Billion Dollar Babiesia ja sitten olinkin uima-altaassa naisen kanssa.

Kuvastaa tuo hymiö minun eilistä olotilaa hyvin, olin niin innoissani kun pääsin vähän kamppailemaan!
Ekat "treenit" kahteen kuukauteen :D Tällä viikolla salillekin, ei voi tulla kuin hyvä viikko :)

Tsemppiä vaan, toivottavasti pysyt jatkossa terveenä! :thumbs:

Piristettä sadepäivään. Fabio kuvastaakin sinkkuketjun henkeä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom