Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään tarjolla suussa sulavaa hunajamarinoitua nannapamppua ja hunajaisia hetkiä..
Kaira kerto että hunaja auttaa hillitsemään yskää joten voisitko tuoda sen nannapampusi tänne ni voin imeskellä sitä yön ni saan ehjät yöunet eikä tarvi heräillä yskimiseen :D

Kaira kerto että hunaja auttaa hillitsemään yskää joten voisitko tuoda sen nannapampusi tänne ni voin imeskellä sitä yön ni saan ehjät yöunet eikä tarvi heräillä yskimiseen :D

Neiti tulee vaan imemään, eiköhän siinä enimmät yskät katoa. Ehjiä yöunia en valitettavasti uskalla luvata.

No huomenta, nassukat :) Alkavaan työpäivään virittäytyminen suhteellisen helppoa kun viikonlopun ilot on vielä mielessä. Mun elämässä on kaikenkaikkiaan kerrassaan ihania ihmisiä. Ja töitten jälkeen saa ottaa päikkärit! :)

No huomenta, nussukat Loppuvaan työyöhön virittäytyminen on suhteellisen helppoa, kun viikonlopun työt ovat vielä mielessä. Mun elämässä on kaikenkaikkiaan kerrassaan töitä. Ja töitten jälkeen saa mennä kouluun!

HERÄTYS! Ja huomenta kaikille friikeille jotka ovat sunnuntaina tähän aikaan hereillä. Itselllä ei ole uni tullut silmään, kai sitä voisi kohta pari tuntia koisata. Ai niin olin äsken partsilla röökilä niin aivan helvetin iso lepakko lensi aivan vierästä ohi:rock:

HERÄTYS! Ja huomenta kaikille friikeille jotka ovat sunnuntaina tähän aikaan hereillä. Itselllä ei ole uni tullut silmään, kai sitä voisi kohta pari tuntia koisata. Ai niin olin äsken partsilla röökilä niin aivan helvetin iso lepakko lensi aivan vierästä ohi:rock:

Nyt on maanantai, ei sunnuntai. Ja eikös niitä lepakoita siellä luolassa ole vaikka kuinka paljon?

Nyt on maanantai.
e. hidas, muttei sentäs niin hidas et ois eilisessä.

Huhhuh, huomenna alkaa valkoisen lakin metsästys englannin kuuntelun merkeissä. Kellään mitään päteviä vinkkejä? :D Yleensä en edes jännitä juuri mitään, mutta englannin kirjoituksissa on tavoitteet sen verran korkealla, ja tuo kuuntelu on menny harjoituksissa hyvin aina paitsi viime kerralla :D

Huhhuh, huomenna alkaa valkoisen lakin metsästys englannin kuuntelun merkeissä. Kellään mitään päteviä vinkkejä? :D Yleensä en edes jännitä juuri mitään, mutta englannin kirjoituksissa on tavoitteet sen verran korkealla, ja tuo kuuntelu on menny harjoituksissa hyvin aina paitsi viime kerralla :D

Eipä tuohon muuta osaa neuvoa, kuin, että älä tee niinkuin kaverini. Hän otti pienet nokoset ja heräsi, kun koe loppui.

Nyt on maanantai, ei sunnuntai. Ja eikös niitä lepakoita siellä luolassa ole vaikka kuinka paljon?

No huh-huh että ihminen voi olla tutkalla:hyper:Ei oo duunia tänään niin olin sunnuntaissa. Kohta vois kyllä mennä nukkumaan päikkärit niin ehkä sitten ei olisi näin tutkalla.

Back
Ylös Bottom