Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eiköhän noita jatkuvia flunssia ole monenlaisia. Toiset ovat aina kipeinä, koska ovat laiskoja työnvihaajia ja jäävät joka aivastuksesta kotiin. Toiset ovat niin tunnollisia, että eivät haluaisi olla poissa ja parantua kunnolla, joten tulevat koko ajan "uudestaan" kipeiksi kun menevät liian aikaisin takaisin töihin. Ja kaikkea tuosta välistä.

20567.gif

Cmon se on tojota eikä mikään ferrari :D
No joo joo, kunhan yritän tehä kärpäsestä härkästä. Ite tykkään enemmän jenkkiautoista kyllä. Muistelen vieläkin lämmöllä sitä, kun ajoin 200-heppasella Ford Transitilla :haart: Isot autot on mun juttu!
Onkohan se yhtä ketterä kuin siun pyöräs? :D
Ei varmaan kyl :( Toivottavasti sinne mahtuu ukkoja kyytiin. Pakuun voin kidnapata vaikka 10 miestä!

Välillä ihmetyttää, miten samat ihmiset ovat jatkuvasti kipeinä? Tämä ei ollut mitään moittimista, vaan ihmettelyä miten tiukkaan flunssat sun muut pöpöt pesiytyvät joihinkin, eivätkä lähde millään pois.

Mä oon pienenestä asti sairastellut tasaisin väliajoin sen jälkeen kun pikkupoikana sain ydinlaskeumaa vesisateen mukana vuonna -86...

Tiedä sit onko tolla oikeesti mitään vaikutusta mut näin on mulle vanhemmat kertoneet. Ois ollu paljon kivempaa tosin jos oisin saanu jotain supervoimia, tai vaikka jonkun lihaskasvua parantavan mutaation.

Miun peli on totaalisesti menetetty kyllä kun aletaan suloiseksi kutsumaan. Pitää palkata imagokonsultti ja rakentaa miun paha poika -lookkia uudestaan! :D
Nuilla sinun avatareilla on aina sellainen söpistävä vaikutus.
Jostain löydettävä Raggari-Panda, mutta luulen että sekin olisi loppupeleissä vain suloinen otus :D

Back
Ylös Bottom