Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Celicalla on oikein mukava ajella, don't worry![]()
Huomenta, kävin sit töissä hetken ja ei siitä mitään tullut. Positiivista se on tietysti että sairastamisen vuoksi saan muutaman ylimääräisen löhöpäivän. Mustaherukkamehua ja pähkinäsuklaata :haart:

Mä oon kyl aika varma, et vituttaa istuu tien pinnassa kiinni ja ei ees nää mitään :D Mutta joo, eiköhän se onnistu!
Minä olen aina ihmetellyt tuota oikeakätisten vaikeutta käyttää vasenta kättä johonkin toimintoon...jos mie kirjoittaisin vasurilla niin se näyttäis joltain ekaluokkalaisen tekstiltä :D

Kyllä mullakin sitten kun on jotain lajia harrastanut pidempään, alkaa toinen puoli luonnollisesti dominoimaan.^ toi on kyllä kätevä taito, että pystyy noin hyvin operoimaan susikädelläkin.
Ei tule mieleen muuta kun biljardi mitä pystyn kutakuinkin yhtä hyvin vasurilla pelaamaan kuin oikeallakin. Muuten sen rooli on kyllä toimia todellakin ihan vaan apukätenä kaikissa mailapeleissä yms. :D
Aijaha. Jos näin on, niin haastan Googlen oikeuteen.eqqun jälkimmäinen kuva ei taida olla celica, vaan supra...
Huomenta, kävin sit töissä hetken ja ei siitä mitään tullut. Positiivista se on tietysti että sairastamisen vuoksi saan muutaman ylimääräisen löhöpäivän. Mustaherukkamehua ja pähkinäsuklaata :haart: