Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta, önniäiset :) Suihkunraikkaana valmis kohtaamaan 6-tuntisen graduseminaaripäivän. Jee :)

Minkä näkönen on önniäinen? :D Mua on siviili elämässä sanottu täksi piirretyn myyräksi ja sekin naisen suusta, ko mulla oli musta tukka... :nolo:

Edit. Huomenta. :)

myyra.jpg

Eiliset kolme treeniä, etenkin suht myöhäinen lenkki, pistivät näköjään kropan niin kierroksille, että nukuin aika huonosti. Kohta menen taas salille härveltämään.

Rupeis mullakin flunssa vähän helpottamaan. Työhaastatteluun iltapäivällä, toivottavasti ei joudu tekemään mitään moraalisesti arveluttavaa.

Perkele meinaa vissiin jotain flunssaa iskeä päälle mullakin. Sen verran honelo olo ja kurkku pikkasen kipeä, että pakko se on treenaamiset tältä päivältä jättää väliin :(

Rupeis mullakin flunssa vähän helpottamaan. Työhaastatteluun iltapäivällä, toivottavasti ei joudu tekemään mitään moraalisesti arveluttavaa.
Mitä. Meinasitko, että joutuisit pyllistämään? :D

Kirjota toisella kädellä?
Jee, perjantai! Tänään aion olla ahkera työläinen :D

Jee, perjantai! Tänään aion olla ahkera työläinen :D

Eikös se perinteisesti mene niin, että loppuviikkoa kohti se työnteko ns. hyytyy :D

Vaatteet niskaan ja luennoille, bleh :( Mitään en kyllä kirjota kun tuo peukku vääntyi eilen.

Mä en oo luennoilla paljon kirjotellu pariin vuoteen :D Ei jaksa ku ne asiat on siellä luentomateriaalissa kuitenkin.

Eikös se perinteisesti mene niin, että loppuviikkoa kohti se työnteko ns. hyytyy :D
No menee joo, mut jos vetelehtii, niin päivä kestää kauemmin.. Sitä paitsi mul on ollu yks excel rästissä kuukauden ja aattelin tänään tehä sen! :D

No menee joo, mut jos vetelehtii, niin päivä kestää kauemmin.. Sitä paitsi mul on ollu yks excel rästissä kuukauden ja aattelin tänään tehä sen! :D

Eihän tuollainen kuukausi nyt ole vielä mitään... ;)

Sain eilen illalla hyperventilaatiokohtauksen, kun museoikäinen PS2 alkoi huutaa disc reading erroria. Aivot solmussa sain onneksi varattua ja maksettua uuden vempaimen, toivottavasti on tänään noudettavissa. Muuten on viikonloppu pilalla.

Kyllä se vanhakin lähti taas toimimaan, mutta ei voi ottaa riskiä että se tekee tuon pysyvästi kun kauppa on kiinni.

Mä en oo luennoilla paljon kirjotellu pariin vuoteen :D Ei jaksa ku ne asiat on siellä luentomateriaalissa kuitenkin.

Oiskin :D Rahoituksen tunneilla joutuu muutenkin laskemaan niin ei auta.

@Qan, jos mie kirjoittaisin vasurilla niin se näyttäis joltain ekaluokkalaisen tekstiltä :D

Joo, tai sitten poskihomma, eikös noi työhaastattelut sellaisia yleensä ole?:D
Ilmankos mulle ei ole, mitään duunia irronnukkaan, kun olen nuo vihjailut norannu noissa haastteluissa kokonaan :D

Saattaa kyllä olla, että tässä syksyllä joutuu jotain kirjottelemaan kun on yks kurssi, missä luennoilla saattaa tulla jotain ihan omaa settiä. Muutenkin hyvä kurssi, kun se luennoitsija ei kai osaa laittaa mitään materiaaleja nettiin vaan jakaa niitä sitten luennoilla :D Laskareita kyllä pitää itekkin tänää varmaa väsäillä.

Eihän tuollainen kuukausi nyt ole vielä mitään... ;)
No ei kai, mutta se pitää tässä kuussa olla valmis ja parempi aiemmin ku myöhään? :D

@Qan, jos mie kirjoittaisin vasurilla niin se näyttäis joltain ekaluokkalaisen tekstiltä :D
Mitä se haittaa, jos sitä pystyy lukemaan :)

Iik, annan mun oman auton lainaks tänään tutulle jotain terraarionhakukeikkaa varten ja saan lainaks siltä Celican tilalle. En oo ikinä ajanu millään urheiluautolla, kerta se on ensimmäinenki? :D

Back
Ylös Bottom