Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitäs katsottavaa löytyis sairastavalle Linnulle? SOAa en nyt jaksais millään.... *niisk*

Joo mulla menee kanssa leffan katteluks. Käy vituttaa, kun kova hinku ois salille ja kroppa on ihan romuna. Täytyy nyt lepäillä muutama päivä ja ottaa ihan relaksanttia.

Mistäs arvasit? :wtf: Mitäs Vilu-vilperin päivään kuuluu?

Hyvää kuuluu tännepäin, tosin vituttaa, kun rakennustyömailla ei osata selvittää asioita kun huutamalla, räkimällä ja väkivallalla. Tuo kova kolmikko tullut tänäänkin taas koettua.

Mitäs itse?

Kiitos kovin ehdotuksista, mutta tähän tilaan ei sopinut. ;) Joten maksoin sitten parin kk:n vipit Nordic-tv:lle ja ekana taidan katsoa Paul-leffan. :D Sen jälkeen jatketaan fantasia ja scifi-osastolla....

Hyvää kuuluu tännepäin, tosin vituttaa, kun rakennustyömailla ei osata selvittää asioita kun huutamalla, räkimällä ja väkivallalla. Tuo kova kolmikko tullut tänäänkin taas koettua.

Mitäs itse?
Se on tuo rakennustyömaa sellainen vihamielisyyden viidakko :D

Ei kai tässä kummempia. Viikon ainutta vapaata vietellessä kera lämpimän juoman ja nenäliinojen. Varovasti kotihommia tässä teen ja yritän parantaa itseni huomiseen mennessä mahdollisimman terveeksi :)

Kiitos kovin ehdotuksista, mutta tähän tilaan ei sopinut. ;) Joten maksoin sitten parin kk:n vipit Nordic-tv:lle ja ekana taidan katsoa Paul-leffan. :D Sen jälkeen jatketaan fantasia ja scifi-osastolla....

Hehee, Paul oli kyllä helmi. Huomenta vain tännekin, pää ihan tukossa ja olo vaihteeksi paska. Nyt voisi katsastaa uusimman SOA:n. Kaupassakin pitäisi käydä :(

Viikonlopulle lupailee aika kohtuullisen hyvää keliä, sunnuntaille jopa aurinkoa. Muahhahhaa:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom