Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kädet mustana oon sitä yrittäny jo tunnin laittaa eikä onnistu, taidan huollatan sen ja pyytää niitä tekemään samalla sille jotain :jahas:

Viimeksi muokattu:
Mikä hitto siinä on et ihmiset kattoo sua kieroon kun käyt 11 aikaan lauantaina alkossa. Mitä sitten... Ei se tarkota et oisin joku saamarin juoppo jos käyn ostoksilla alkossa klo 11.

Suomalainen alkoholikulttuuri on niin saakelin kieroutunutta, sitä kyllä käytetään reippaasti mut sit sen ostaminen, varsinkin aamupäivällä on aina niin noloa ja hävettävää. Varsinkin vanhemmat ihmiset joskus saattaa alkoholiliikkeen jonossa oikein kovaan ääneen tokaista - "Vähän lääkkeeksi konjakkia tässä vain ostan"... Ei mua kiinnosta vaikka viemäriin kaadettavaksi ostais. Siinähän ostaa.

Enemmän minä katsoisin kieroon, jos 3 min ennen sulkemisaikaa ryntää sisään itkua tuhertaen. Vaikka tuskin sittenkään oikeasti.

Ton mä vielä teen ihan vittuillakseni joskus!

Pitää joku saada kameran varteen kuvaamaan myyjien ja muiden ihmisten reaktiot

Tosijuopot vetää Dorista...

Jaa-a. Kyllä vielä silloin kun 8-bittinen nintendo ja he-man ukot oli kova sana kaikki juopot joi gambinaa. Nykyäänhän se ei tosin enää taida olla hintavolttisuhteeltaan parasta tavaraa.

Mut nykyään kaikki on jotain sekakäyttäjiä ja narkkareita, kunnon herrasmiesjuopot on tainnu jo kaikki kuolla pois.

Viimeksi muokattu:
Olkaapa nyt varovaisia niiden juomienne kanssa.

kossu2kz9.webp

Mulla on 1,5 litran pullo kossua, olis illalla kaverilla rapujuhlat. Tosin mä taidan olla ihan selvinpäin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vämysys.

Back
Ylös Bottom