Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pää täynnä räkää, ei pääse jumpalle ja töistäkään ei kehtaa olla pois kun eilen alotin uudessa duunissa. Tais mennä tän viikon treenit vähän pipariks :(

Töissäkin mennään burana & strepsils combolla...

Oli niin railakkaat hääpippalot, että hana(= räkä) jäi valumaan..? :D

Olet sinä kyllä melkoinen mekaanikko :D

Hyvää tiistaita kaikille. Työviikko startattu. Maltan tuskin odottaa vapaata viikonloppua :)

Toiset ne vaan laiskottelee puoleen päivään ennenkun alottaa työnsä :) TOISTA SE ON MEILLÄ RASKAAN TYÖN RAATAJILLA!!!11

Toiset ne vaan laiskottelee puoleen päivään ennenkun alottaa työnsä :) TOISTA SE ON MEILLÄ RASKAAN TYÖN RAATAJILLA!!!11
Mistä sinä päättelit, että minä nyt vasta olen töihin tullut ja toisekseen kyllä minä mielummin tulisin aikaseen ja pääsisin ihmisten aikaan pois kuin että tekisin näitä vuoroja, missä ei omaa elämää tarvi suunnitella :)

Oli niin railakkaat hääpippalot, että hana(= räkä) jäi valumaan..? :D

Joo... Yhet parhaista kemuista missä ikinä ollu, vaikka ite järkättiinki :D

Nyt sit maksetaan kovaa hintaa kemuiluista :jahas:

Edit.

Mä saan lusmuilla tonne kahteen asti onneks, sit meneekin seuraavat 7,5h jääkaapissa raataessa. Paras paikka työskennellä flunssassa.

Tilattiin justiinsa kaverin kanssa 70cm pitsa. Saas nähdä miten käy :kuola:

Ompa tylsä ilta. Valoa pimenevään iltaan:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Reilu 1,5 tunnin lenkki koiruuden kanssa, kumpikohan meistä on naatimpi, Jätkä vai minä? :D

Oiskohan tuota kesää ja kelejä vielä jäljellä?

Piru ilmiselvästi taas tullu oltuu ihan väärissä bileissä. Tollasia oo koskaan Suomessa nähny.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä hain oliiviöljyn lisäksi kaupasta suklaata. Teki, niin pirusti mieli.

Mä hain oliiviöljyn lisäksi kaupasta suklaata. Teki, niin pirusti mieli.
Munkin tekis mieli suklaata. Kävelin tänään sellaisen pienen suklaapuodin ohi, missä oli käsintehtyjä suklaaherkkuja. Tietysti työn takia ei ollut muovista matkassa, mut ajattelin joku päivä mennä sinne ja ostaa jotain ihania erikoisuuksia :)

Munkin tekis mieli suklaata. Kävelin tänään sellaisen pienen suklaapuodin ohi, missä oli käsintehtyjä suklaaherkkuja. Tietysti työn takia ei ollut muovista matkassa, mut ajattelin joku päivä mennä sinne ja ostaa jotain ihania erikoisuuksia :)
Niissä suklaat on kuulemma hyviä, mutta melko hinnakkaita. Pitäs käydä ittekki joskus kääntymässä. Tuolla zadissa niitä riittäs.

Back
Ylös Bottom