Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vettä tulee ja fillarilla pitäisi mennä töihin, great. Onneksi laitoin siihen eilen lokasuojat.

^ Juuri pohdin tässä, että kastuisko sitä fillarilla vai nöyrtyiskö bussilla töihin. Mut jos kerran batmankin polkee niin kait se on itekin! Lokareita ei ole, mut so not.

Vilu, eiku osta sä mulle auto ja tule siihen kuskiksi?

Olen nyt kolme yötä nukkunut tuon karvaisen nartun kanssa. Hieman alkaa kyllästyttää kun se valtaa koko sängyn. Ja pyörii ja kuorsaa niin ettei sen vieressä pysty nukkumaan... Taidan heittää sen lattialle. :jahas:

:) itseasiassa lahjoitin juuri toisen autoni pois. Vastaanottaja tosin ei ole vielä siirtänyt sitä nimiinsä, joten voisin hakea sen ehkä pois.

Teepäs se, niin mennään kruisailemaan. :)

Pää täynnä räkää, ei pääse jumpalle ja töistäkään ei kehtaa olla pois kun eilen alotin uudessa duunissa. Tais mennä tän viikon treenit vähän pipariks :(

Töissäkin mennään burana & strepsils combolla...

Pää täynnä räkää, ei pääse jumpalle ja töistäkään ei kehtaa olla pois kun eilen alotin uudessa duunissa. Tais mennä tän viikon treenit vähän pipariks :(

Töissäkin mennään burana & strepsils combolla...

Sama homma täällä. Nenä vuotaa, kun viron tulli.

Minusta välkkyi varissuon/lausteen/skanssin yllä ,mutta vaikea hahmottaa kun olivat aika isoja välähdyksiä. Mulla on hyvä näköalapaikka ;) En muista nähneeni sua naapurustossa, mutta eihän se välttämättä tarkoita ettenkö asuis sun naapurissa ;)

No sitten on ollu isoja välähdyksiä tosiaan, koska itse asustelen täällä läntisellä puolella Turkua ja ikkunasta aukeaa metsämaisema. Sävy oli mun mielestä keltainen, eikä ukkostakaan kuulunut, joten salamoita eivät olleet. Todennäköisesti et asu mun naapurissa, mutta se ei välttämättä tarkoita ettenkö olisi hiippaillut sun naapurustossa. ;)

Aah kun on kiva istua tunnilla. Aina kun oikaisee selän niin rangasta aukeaa pari lukkoa. :D

Pitäis lähtee pahoinpitelemään autoa, mutta kun ei huvittais. Maa on märkä, pitänee napata joku sanomalehti selän alle ettei oo heti vaatteet märät, siinä kuitenkin tovi menee kun availen niitä kiinnityspatentteja auton alta. Ollapa rasvamonttu!

Back
Ylös Bottom