Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvää kuuluu! :) Pitkät yöunet takana, telekkarista tulee yleisurheilua ja mää mussutan karkkia! :)
Mitäs sinne? :)
Mikäs laji siel o menossa tällä hetkellä?
Hyvää kuuluu, nukuin 14h melkee yhtee putkee :D Nyt paljon ruokaa uuniin ja jonkun lehvan voisin katsoa.

Mikäs laji siel o menossa tällä hetkellä?
Hyvää kuuluu, nukuin 14h melkee yhtee putkee :D Nyt paljon ruokaa uuniin ja jonkun lehvan voisin katsoa.

Naisten 400 m menee nytten. :)
Mää nukuin vain 10 tuntia, mutta se on sen viisi tuntia enemmän mitä oon nukkunu nytten arkena, eli kyllä teki hyvää. :)

Tekis mieli käydä kattoo joku uus peli pleikkarille. Shift2 himottais mut mulla ei oo ku pelkkiä autopelejä niin joku eri genren näpsyttelykin vois kiinnostaa :rolleyes:

Paljon on rahaa tuhlattu ja Raxissa syöty.. Kivaa oli :D

Mahottomasti oli kauniita naisia ja kivoja tissejä. Olin ihan häkeltynyt :wtf:

Voi muna. Auto leipiinty tien poskeen :jahas: Paine poskionteloissa kova. Ei auta ku mennä hakee antibioottikuuri ja autoon uus bensapumppu..

Déjà vu. Ajelin tuossa Lieksan läpi ja samalla radiossa alkaa soimaan tää Lieksa leffasta tuttu hieno Nightwishin biisi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tepe linkitti huikean kauniin biisin.. Oih, ikisuosikkini. Video ja kappale yhdessä herättää mun sisällä sanoinkuvaamattoman kaipuun, jolle en ole vielä löytänyt täyttäjää.

Mulla taasen on koko päivän Cheryl Wheeler ollut päässä, tällä nimenomaisella kappaleella:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tepe linkitti huikean kauniin biisin.. Oih, ikisuosikkini. Video ja kappale yhdessä herättää mun sisällä sanoinkuvaamattoman kaipuun, jolle en ole vielä löytänyt täyttäjää.

Mulla taasen on koko päivän Cheryl Wheeler ollut päässä, tällä nimenomaisella kappaleella
Hienoja kappaleita molemmat :)

Back
Ylös Bottom