Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

karhu.webp :kuola:

Saatana kun tuosta oluesta pitää puhua. Ensi keskiviikkona repeää, kun on viimeinen työpäivä! Vielä tämä viikonloppu selvinpäin.

Ai perhana! Mulla on 20 minuuttia aikaa syödä jos aion syödä. Aamulla on labra ysin aikaan ja kymmenen tuntia pitäis olla syömäti-juomati. Äääh, mitä minä nyt syön?!!! :D

Ei oo Hondamiehellä olutta. Burana rupes jo vähän helpottaa onneks. Jos tästä nyt kunnon tauti kehkeytyy niin kuinkahan uskottavana töissä pidetään että tuun irtisanomisajalla kipeäksi? :jahas: Etenkin kun ei ole edes kauhean kauaa kun olin viimeeksi kipeä. Mitäs johtaja sanois? :D
Täytyis vissiin ruveta syömään oikeesti terveellisesti kun tää vuosi on menny jatkuvasti sairastellen.

Mulla on yks nalle jääkaapissa. Mutta, jos sen säästäisi viikonloppuun ja keskittyisi nyt viikolla vaan treenaamiseen.

Mua kyllä rupes nyt houkuttelemaan ajatus kylmästä olueta... Hmm, voisinkohan mä ihan yhden vain ottaa sillä verukkeella että olen tehnyt niin hurjan työputken :D

Mua kyllä rupes nyt houkuttelemaan ajatus kylmästä olueta... Hmm, voisinkohan mä ihan yhden vain ottaa sillä verukkeella että olen tehnyt niin hurjan työputken :D

Vois tehdä sullekkin välillä hyvää nauttia, kosteaa, helmeilevää, suuhun tulevaa Everstiä :D

Back
Ylös Bottom