Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

HEEI sanokaapa mulle äkkiä, että ku nukun yleensä 8h/yö, viikonloppuna nukuin 11h/yö, nii jos katon nyt LOTRin, ja nukun VAIN 6h, niin meneekö huominen jalkatreeni perseelleen? Vai onko ihmisessä varastotunutta unta, ja 2h vaje ei ole tappava?

No ei tullu kyllä yhtää asiallista vastausta :D
Vai mitä toi leijonan kommentti tarkottaa, en osaa sitä tulkita aivoissani ??? Haluan vetää hyvän jalkatreenin huomenna. Olo ollut todella virkeä kun olen syönyt hyvin. Jos nukun 2h liian vähän, niin kuseeko totaalisesti?

Oon yrittänyt löytää Bichosta ja Xairaxista jotain kuvaa, jonka vios pistää kuvitteelisia kuvia pakkislaisista-ketjuun. Mutta ei niistä keksi/löydä mitään. :D

Oon yrittänyt löytää Bichosta ja Xairaxista jotain kuvaa, jonka vios pistää kuvitteelisia kuvia pakkislaisista-ketjuun. Mutta ei niistä keksi/löydä mitään. :D
Kysy Tepeltä apua, se kun löytää ihan mitä tahansa kuvamateriaalia netistä :)

Edit. Ainakin pingviineitä :D

Amatööri. Lyöt kissanaisen ja langenneen enkelin hakuun niin siinä on siulle tarpeeksi kuvamateriaalia vaikka mihin!

Moi. Mulla on jano ja keittiö on kamalan kaukana :(

Pääsenköhän mä enää ikinä tuosta kissanaisesta eroon :D

4405468636_1940743be3.webp

(viitaten tuohon kuvaukseesi)

Back
Ylös Bottom