Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos pienessä ajassa on kertynyt tuon verran jo juotavaa niin kannattaa varmaan ruveta kutsumaan useammin vieraita :D

Onhan noita jokunen pullo kertynyt ja enempi löytyy vodkaa ja viiniä kuin viskiä :). Joku fetissi noihinkin, mutta mukava niitä on maistella ja tarjota vieraille. Ja kyllähän sitä alkoa menee aina kun vieraita kestitsee, mutta hauskaakin pitää välillä olla vai mitä?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Menikin yliajalle toisessa ketjussa, joten iltaa vaan tännekin joo.

Riparimuistoja oon kelaillu illan, kuunnellu vanhoja biisejä ja hihitellyt. Kivoja aikoja. Nyt unille - ja muistan laittaa sen ikkunan täksi yöksi kiinni.

Yöaikaa :) Ihanaa että Byrdi liittynyt seuraan, oli jo ikävä sua :haart:

Sahaaja nyt hyss hyss, ei tuo Tepe ikinä suostu näkee mua jos ei siihen ole liitetty mitään haastetta :D

Sahaaja nyt hyss hyss, ei tuo Tepe ikinä suostu näkee mua jos ei siihen ole liitetty mitään haastetta :D

Seuranut sivusta jo pitkään, muru. ;) Tehnyt tässä duunia ohessa ja syönyt lapuja. :P

Seuranut sivusta jo pitkään, muru. ;) Tehnyt tässä duunia ohessa ja syönyt lapuja. :P
Sinä senkin ryökäle. Pitää tehdä läsnäolo tiedettäväksi jottei luulla että olet kadoksissa :) Itsekkin tässä koittanut duunis tehä samalla jotain järkevää, mut ei onneks oo hoppua ku tunteja jäljellä vielä reilu 7 tuntii.

Byrdi on ihana rokkimimmi! :haart:

Näin julkisesti sanottuna haluaisin nussia Bichon aivot pihalle, joten eiköhän siinä ole haastetta kerrakseen? :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aww, Tepe on niin herttanen. :D

e. joku mies kiukuttelee turhasta...

Hyvää yötä hOMppeleille. Ei edes muistakkaan millon viimeks kirjottanu tähän:D

Ei se puhunut mitään näkemisestä vaan ihan jostain muun aistin käyttämisestä tässä taisi olla jo kyse :rolleyes:

Tasapainoaistista? Neljän promillen humalassa kun Tepe lähtee hoipertelemaan kotiin päin, jälkeen epäonnistuneen yrityksen juoda sut kauniiksi. ;)

Jos joku on hetero niin tunnistaukoon heti! (Jos joku tunnustaa olevansa hetero, niin on piilohomo).

Ostin tänään lattiakaiuttimet, muoja sai hepulin kun huomasi. Kuulema pilaa sisustuksen..:D

Back
Ylös Bottom