Alan kirjoittamaan joku päivä jatkokertomusta tähän ketjuun. Haittaakohan se ketään?
Ei, kunhan minä ja kaunis tulppaanini saamme liittyä tarinoihin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alan kirjoittamaan joku päivä jatkokertomusta tähän ketjuun. Haittaakohan se ketään?
Ei, kunhan minä ja kaunis tulppaanini saamme liittyä tarinoihin.
Kuka on kaunis tulppaanisi?
Vittu sulla Judis on vielä paljon opittavaa :D
Iltaa vaan kaikille! Mä tarvisin nyt lasillisen viskiä![]()

No tottahan toki liityn. Asutoiveita?Just meinasin itselleni kaataa lasillisen, liity toki seuraan![]()
No tottahan toki liityn. Asutoiveita?

Iltaa vaan kaikille! Mä tarvisin nyt lasillisen viskiä![]()
Iltaa elly!Iltaa Bicho!![]()
Laitan jotain minkä voi vain pudottaa päältä ;)Kuhan on helposti riisuttavaa niin kaikki käy![]()
Oho, ensimmäinen nainen, jonka kuulen juovan viskiä! Kelpaisiko Glenfiddich 15 yo?
Laitan jotain minkä voi vain pudottaa päältä ;)
Et ole tosissasi :wtf: Onhan meitä nyt olemassa varmasti useita yksilöitä jotka pitävät viskistä :DOho, ensimmäinen nainen, jonka kuulen juovan viskiä! Kelpaisiko Glenfiddich 15 yo?
Tähän hätään ei onnistu mutta jos laitan jotain minkä alta voi syödä ;)Tai jotain minkä voi syödä päältä ;)
Et ole tosissasi :wtf: Onhan meitä nyt olemassa varmasti useita yksilöitä jotka pitävät viskistä :D
Tepe83 sanoi:Bichossa on sitä jotain.
^ Sahaaja, muistahan varautua saapumiseeni ja laitat viinat lukolliseen kaappiin?
Tähän hätään ei onnistu mutta jos laitan jotain minkä alta voi syödä ;)
Se on ensimmäinen asia, jonka teen. Viinat helvetin kauas sinusta!
Omituisia naisia :DKyllä olen, yleensä kun yritän tarjota naisille viskiä on vastaus tyyliin "hyi helvetti, vie pois se!" :D