Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No et muuten nuku!

Katotaanko? Miulla ei ole muuta tekemistä huomenna kuin punttis ja pieni matikan kertaaminen, että sitten saan hoidettua tentin maanantaina kunnialla alta pois enkä joudu istumaan tunneilla :D Jos sen voi tenttiä niin mie tentin! - mottoa noudattaen.

Katotaanko? Miulla ei ole muuta tekemistä huomenna kuin punttis ja pieni matikan kertaaminen, että sitten saan hoidettua tentin maanantaina kunnialla alta pois enkä joudu istumaan tunneilla :D Jos sen voi tenttiä niin mie tentin! - mottoa noudattaen.
Melkee samixii, uusin matikkaa kunnian alta ;o No mut et perkele nuku!

Hyvää kuuluu, kiitos kysymästä! :) Entäs issellesi?
Oon ihan riemuidioottina tänään, oon teheny jänniä suunnitelmia! :)
Todella hyvää kuuluu kiitän kysymästä! :haart: Vai että ihan riemuidiootti :D No jos kehtaan kysellä, niin mitäs suunnitelmia? :)

RatzQ sanoi:
Todella hyvää kuuluu kiitän kysymästä! :haart: Vai että ihan riemuidiootti :D No jos kehtaan kysellä, niin mitäs suunnitelmia? :)
Pandabear sanoi:
Mitäs se elly on suunnitellut? :)

^^RatzQ on selevästi rakastunut!

Ja mulla on jänniä suunnitelmia! :) Urheiluasioihin tulossa muutosta (oikeastaan pakko tulla) yms superjännää! Oon niin täpinöissäni, etten meinaa pysyä trikoissani! :)

^^RatzQ on selevästi rakastunut!

Ja mulla on jänniä suunnitelmia! :) Urheiluasioihin tulossa muutosta (oikeastaan pakko tulla) yms superjännää! Oon niin täpinöissäni, etten meinaa pysyä trikoissani! :)
En oo rakastunu, vähän tunnelmissa vaan ! Vaihakko sää lajia vai ;o?

Vähän ois kahen vaiheilla. Lähtiskö baariin vai ei. Tällein selvipäin tää sohva kyl tuntuu, niiiin pirun hyvältä.

En oo rakastunu, vähän tunnelmissa vaan ! Vaihakko sää lajia vai ;o?

En mää oo jalakapallua hylykäämäsä, älä huoli. :D Mutta muut treenit, treenien laatu ja taso tulee muuttumaan aika paljonkin! :)

Pandakarhu sanoi:
Ei saa pantata sitä tietoa tuolleen!

Muttaku elämä on niin sykähdyttävää, etten osaa pukea sitä sanoiksi! Mää vaan vingun! :D

Muttaku elämä on niin sykähdyttävää, etten osaa pukea sitä sanoiksi! Mää vaan vingun! :D

Hengität ensin syvään pari kertaa, sitten kiljut riemusta koko pienen kehosi voimalla ja kun olet vähän rauhoittunut niin alat näpyttelemään niitä sanoja kehiin :D

Hehee, postasin taas pari kuvaa :D Ai hemmetti, kun oon nokkela :D

Edit.

Hengität ensin syvään pari kertaa, sitten kiljut riemusta koko pienen kehosi voimalla ja kun olet vähän rauhoittunut niin alat näpyttelemään niitä sanoja kehiin
Like this?
Screaming.gif

Kylläpäs taas ärsyttää nämä työajat. Lähden töihin klo 23.15 ja aika ennen sitä kuluu aina liian hitaasti... Pari tuntia aikaisemmin olisi passeli. Nyt vaan venaan että pääsen lähtemään enkä tee mitään kunnollista.

Hengität ensin syvään pari kertaa, sitten kiljut riemusta koko pienen kehosi voimalla ja kun olet vähän rauhoittunut niin alat näpyttelemään niitä sanoja kehiin :D

Phihi! :) IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!
(Mun juttujen informaatioarvo on ollut tänään suorastaan huikea!)

Back
Ylös Bottom