Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on 6 viime jaksotodistukses :p
En mä siitä mitenkään pidä, mutta kun kerran on pakollinen, niin kyllä mä sitä luen. Ei siitä mitään haittaakaan ole, mutta kyllä mä mielummin lukisin jotain muuta kieltä. Tosin en aijo kyllä ruotsia kirjoittaa. Muutenkin tuntuu siltä, että kaksikielisillä on paljon hauskempaa. :D

Edit. Niin ja unohdin kertoa, että ruotsin ope on varsinainen persereikä.

Miksi en alkanut vaatettamaan naisia työkseni?

Let me make it up to you:

7ec9dd5563.gif

50 min poltto salilla teki poikaa. Nyt on masuki täys. Pitäsköhän sitä kattoa, jotain leffaa tälle illalle.

Ei jumalauta, neljä vitun tuntia piti istua kovilla puupenkeillä ja kattoo näytelmää. Kuuteen tuntiin en oo taas syöny mitään ja paluumatkalla bussissa istu viereen tyyppi, ketä vei melkee puolet jo munki paikasta, im so fucking pissed off right now you guys >.<

Ei jumalauta, neljä vitun tuntia piti istua kovilla puupenkeillä ja kattoo näytelmää. Kuuteen tuntiin en oo taas syöny mitään ja paluumatkalla bussissa istu viereen tyyppi, ketä vei melkee puolet jo munki paikasta, im so fucking pissed off right now you guys >.<

cheer_up_animals-3035.jpg

Back
Ylös Bottom