Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mee vittuu

129204121247758400.jpg

e. Hitto loppuu viisu kesken :(

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vahditaan niitä linjoja! Minä ainakin vahdin omia linjojani ja hain Filmtownista säkillisen karkkia. Siitä hyvästä olen saamassa valtaisan rangaistuksen, joka ilmeisesti pannaan täytäntöön heti aamulla.

AAAHH! kylläpä suihku ja sänky voi tuntua taivaalliselta! Hieroin itseeni macadamia öljyä ja kylläpä tuoksuu pähkinäiseltä, ei homolla tavalla, vaan seksikkäällä latinotavalla ;) Tunnen myös jääneeni parille punttimimmille suudelman velkaa, joten jos millon tavataan, niin eikun rohkeesti kieltä kurkkuun :D

Äsken automatkalla jouduin kuuntelemaan mm. tätä, joten voi olla että tästä illasta ei toivuta ihan helpolla.

Rauhallisissa ja raukeissa merkeissä hyvän treenin ja suihkun ja syönnin jälkeen.. On musiikki vaan niin kaunista toisinaan.

On täällä meiningit... Linjamiehiä ja naisia OT täynnä. Sitten vielä jotain rankaisumeininkiä tiedossa. Tepe yrittää saada naiset tunkemaan kieltä kurkkuunsa vedettyään ensin kallista kaviaaria öljytessään vartaloaan latinotavalla... Ja Tepe perskele, mulle oot velkaa mansikat ja shampanjat, ettäs tiiät.

Back
Ylös Bottom