Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kipiää porukkaa vaikka luulis että kuntoileva ei sairastele niin paljon... Mitä voimme tästä päätellä? :D

Ihmiset, silloin kun on mahdollisuus johonkin, älkää pelätkö epäonnistumista. Aina on 50% mahdollisuus onnistua.. Jos jättää tekemättä, on 100% todennäköisyys, että varmasti epäonnistut. Vittu.

Foorumi täynnä heikkoja paskoja.

you-make-bunny-cry.jpg

JUMALAAAAUUUTAAAAAA. Mua on luultu nyt parin päivän sisällä reilusti vanhemmaks ku oon. Pahinta oli että monen mielestä näytän kolmekymppiseltä :( Yks asiakas tokas että hän luuli mua vähintään pari vuotta itteää vanhemmaks ja ite ilmotti olevansa 23v... Sokoksen kosmetiikkaosastolla juttelin myyjän kanssa ja jotain naureskelin siinä omalle etutukalleni niin myyjä tokas siihen että "noh, eihän se vanhuus yksin tule, kaikillahan se tukka iän myötä harvenee" :wtf: Ja lopullinen niitti oli se kun kirjastossa (hommasin siis kirjastokortin ja virkailija kysy henkkarit) näytin siis ajokorttiani ja tädillä loksahti leuka lattiaan;"ai tää oliki 1990 eikä 1980..." vitttuuuuu..

Noh, en osaa sanoa kun miitissäkin olit jatkuvasti sullenshiinäröögornat silmillä :D

Olipas kiva käydä ruttaamassa kummipoika isoon halaukseen. Kohta tulee serkut piipahtaan ja sit pitäis suunnata Orionin nokka kohti Jyväskylää. Jospa se tällä kertaa veis yhdeltä istumalta perille, ettei tartte taas Viitasaarella viihdyttää kansaa :D

Mikä sen latausongelman lopullinen diagnoosi oli?

Jumalauta, etsin kaks tuntia langatonta hiirtä tästä mun mahtavasta 13 neliön huoneesta, käänsin joka huonekalun ympäri, ja lopulta broidi tulee sanomaan että se on sielä TV-tason laatikossa kaiken tavaran alla. Itkeä vai nauraa? Nauraa :D

Oon kuluttanu kesän aikana kaikki työpäivät lueskellen täällä juttuja ja miettiny pitäskö itekki rekisteröityä että pääsis kirjottellee. Nyt sitte rekisteröidyin, mutta täytyy kirjotella kämpiltä ku huomenna on viimenen työpäivä :D

Mikä sen latausongelman lopullinen diagnoosi oli?

Ne hiilet, joista mä olen (ja sä olet) meuhkannut keväästä asti, mutta kun ei nuo ukot usko kun pieni naisihminen koittaa sanoa... En sit tiedä mikä oli tos tulomatkalla, pari kertaa kun heitin kytkimen pohjaan kovasta vauhdista niin kosla sammui, lähti kuitenki vaivatta uudestaan käyntiinkin. Mutta homma ok muuten, toimii kuin junan vessa :D

Aika jees paluu arkeen. Laskuja maksettu 950 eurolla. Tietää taas miksi mennä töihin :D

Ne hiilet, joista mä olen (ja sä olet) meuhkannut keväästä asti, mutta kun ei nuo ukot usko kun pieni naisihminen koittaa sanoa... En sit tiedä mikä oli tos tulomatkalla, pari kertaa kun heitin kytkimen pohjaan kovasta vauhdista niin kosla sammui, lähti kuitenki vaivatta uudestaan käyntiinkin. Mutta homma ok muuten, toimii kuin junan vessa :D

Aika jees paluu arkeen. Laskuja maksettu 950 eurolla. Tietää taas miksi mennä töihin :D

En toki halua alkaa viisastelemaan, mutta VITTU MÄ NIIN SANOIN! Ja jo sillon keväällä:D

Ajoin tänään Hondalla, olenkohan ihan hetero.

En toki halua alkaa viisastelemaan, mutta VITTU MÄ NIIN SANOIN! Ja jo sillon keväällä:D

Niin no turhaan mulle viisastelet, kun mä yritin sitä samaa sanoa. Se on eri asia sanoo jos roikkuu pallit jalkojen välissä. Mä en voi naisena edes mennä opettamaan aikuisia miehiä miten kaapeleilla käynnistetään auto kun ei ne usko.

Back
Ylös Bottom