Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jep, meitsi taitaa olla aika riskialtis! Pitäisi selekiästi vähän rauhoittaa tätä elämää, tällainen pieni projekti tässä onkin käynnistymässä. :) Eli rauhallisemmin, vähemmän kaikkea, älä syytä itseäsi siitä, ettet pysty repeytymään kaikkialle ja armoa. :)

Hyvä! :thumbs: Kyllä se oma rajallisuus pitää ymmärtää niin ei polta itseään loppuun :)

Ladies!

Sain salaiselta rakastajattarelta sähköpostia ;)

Hei rakas ystävä.

Oma ilo tavata teidät, ja miten teet tänään?
Nimeni on Alima Omar Nkaje, yksi nuori tyttö 23-vuotias. Olen helppo menossa, rehellinen, huolehtiva, kohtelias, nöyrä, rakastava, rauhallinen ja etsimällä kypsä henkilö huumorintajuinen ja rakkautta, vaan näki sen tapa hauskaa, olen nähnyt profiilisi päällä selaamisen ja päätti sinuun yhteyttä. Aion kuin meidän olevan ystäviä. Ota yhteyttä minuun yllä olevaan sähköpostiosoitteeseen, aion yksityiskohtia itsestäni sinulle minun vieressä vastata sinulle liian. Toivottavasti kuulla sinusta pikimmin. Kiitos ja on kiva päiv&aum l;.

Ystävällisin terveisin.
Alima

Vastaa nyt ihmessä, ettei Aliman tarvi olla yksin. ;) :D

Tottakai vastasin, varma poka :pano:

Nälkä

indi5.jpg

:kuola:

Mä olen opetellut kuuntelemaan mitä mun kroppa haluaa, ja se on nyt jo jokusen päivän halunnut laiskotella ja syödä jäätelöä ja irtokarkkeja :D Toivottavasti se ens viikolla haluais jo salillekin...
Nyt pitää hakea lakujädeä, koska kroppa vaatii. Ei voi minkään.

Back
Ylös Bottom