Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aika hyvä yritys etenkin siksi, koska en juo kahvia ja jäätelö ehtii sulaa matkan aikana. Joten, mun olisi pakko syödä se itse ettei mene hukkaan. :D

No voi piru. Yritinpäs kuitenkin :D

Voisin tehdä vähän "lounasta" näin 2h hereilläolon jälkeen. Kukkakaalimuusia ja broiskua :kuola:

Oon ylpee itsestäni. Kävin aamupäivällä juoksemassa 6km lenkin ja äsken kävin vielä puntilla ja oikein lensin läpi sarjojen! Nyt sitten vielä safkat naamariin ja sitten nukkumaan tyytyväisenä.

Ny on suihkuteltu ja naama sheivattu. Viel täytys käydä kaupassa hakemassa vähän evästä huomiselle.

Guess for who? :lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Yskin viime yönä niin rajusti, että mun niskasta taisi mennä joku nikama pois paikoiltaan? Tuntuu hyvin epämääräiseltä, kun heiluttaa päätä.

Yskin viime yönä niin rajusti, että mun niskasta taisi mennä joku nikama pois paikoiltaan? Tuntuu hyvin epämääräiseltä, kun heiluttaa päätä.

Nuori nainen ja aina on jotain vaivaa! Lopeta se itsesi telominen :(

Tekee mieli siivota. Naapurit varmaan tykkäisivät jos alkaisin nyt imuroimaan...

Nuori nainen ja aina on jotain vaivaa! Lopeta se itsesi telominen :(

Jep, meitsi taitaa olla aika riskialtis! Pitäisi selekiästi vähän rauhoittaa tätä elämää, tällainen pieni projekti tässä onkin käynnistymässä. :) Eli rauhallisemmin, vähemmän kaikkea, älä syytä itseäsi siitä, ettet pysty repeytymään kaikkialle ja armoa. :)

Minä taidan hävitä meidän vedon siksi, että elly on koko ajan telakalla eikä se jouda etsimään itselleen miestä ;)

Ei ne himot kellon aikaa katso. Nyt alko tehdä mieli kunnon mättöä, esim. kunnon katuruokaa :kuola:

Thai-Street-Food-786862.jpg

hotdog.jpg

91dc6d38.jpg

163285_1573692540550_1182645826_31338955_1300302_n.jpg

4812339832_6fca9d7322_b.jpg

38189_555041156460_54903377_32129602_1670603_n.jpg

45935_1572439232366_1277083923_31617498_1388036_n.jpg

untitled-5.jpg

hotdogpuppy-1.jpg

:kuola:

Mutta diietti jatkuu ja vasta ensi viikolla voi vetää mättöä..

6yf2x63

Minä taidan hävitä meidän vedon siksi, että elly on koko ajan telakalla eikä se jouda etsimään itselleen miestä ;)

Mää epäilen, että teikäläisen kaltaiset alfaurokset kyllä pariutuu nopiasti, mutta ehkä mullakin olisi mahdollista onnistaa, kun viimeistään talvella siirrytään halleihin pelaahan. Siellä ollaan aika tiiviisti miesjoukkueiden kanssa. :evil:

Mää epäilen, että teikäläisen kaltaiset alfaurokset kyllä pariutuu nopiasti, mutta ehkä mullakin olisi mahdollista onnistaa, kun viimeistään talvella siirrytään halleihin pelaahan. Siellä ollaan aika tiiviisti miesjoukkueiden kanssa. :evil:

Harmi, ettet lyönyt minun kanssa vetoa.

Olen aika kaukana alfauroksesta.

Back
Ylös Bottom