Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Takan edessä on tällä hetkellä vain parkettia, talja siihen laitetaan vasta talavella! :p

Eli vielä ei joudu pelkäämään nahkansa puolesta vai? ;)

On se kumma, kun nälkä ei lähde paketilla Bratwurstia. Pitäisikö käydä vielä Alepassa?

Paketillahan vasta herätellään vähän sitä mahaa kunnon syöminkeihin. Ota vielä toinen paketti ja kääri ne bratwurstit pekoniin! :kuola:

Huh, en tiedä miksi, mutta tuosta paketti-sanasta muistui mieleen, että mullapa on reilu puoli paketillista lakujädeä pakastimessa. :kuola:

Huomenna täytyy mennä työhaastatteluun suoraan töistä. Eli ihan paskasena ja hikisenä jne. Tosi mahtavaa. Voin kyllä vakuuttaa haastattelijan sillä että "tässä on syy miksi haluan vaihtaa työpaikkaa. Haistele mua hei vähä!" Örgh

Jos se siis vaikuttaa mulle soveliaalta duunilta..

Huh, en tiedä miksi, mutta tuosta paketti-sanasta muistui mieleen, että mullapa on reilu puoli paketillista lakujädeä pakastimessa. :kuola:

Mäki tahon! Keitän kahvit jos tuut käymään jäden kanssa? :D

Mäki tahon! Keitän kahvit jos tuut käymään jäden kanssa? :D

Aika hyvä yritys etenkin siksi, koska en juo kahvia ja jäätelö ehtii sulaa matkan aikana. Joten, mun olisi pakko syödä se itse ettei mene hukkaan. :D

Meitsi laittoi tänään Aino maitoksuklaajäden sekaan Marabou-paloja...vieläki on vähän huono olo, vaikka syödessä oli kyllä kivaa.

Back
Ylös Bottom