Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

VOI VITTU! Ootin käsi hiirellä "pikavastaus"-kohdassa et nyt oon eka, telkkarista tuli joku mainos, 0:03 vasta painoin, ja mitä, melkeen sivullinen oli mua ennen :(

VOI VITTU! Ootin käsi hiirellä "pikavastaus"-kohdassa et nyt oon eka, telkkarista tuli joku mainos, 0:03 vasta painoin, ja mitä, melkeen sivullinen oli mua ennen :(

Me yömöröt ootamma kikuli pystyssä, että kello lyö puoliyö, ja saman tien viestiä bittiviidakkoon. Pyssy voitti tänään, mutta vielä on öitä jäljellä.

Me yömöröt ootamma kikuli pystyssä, että kello lyö puoliyö, ja saman tien viestiä bittiviidakkoon. Pyssy voitti tänään, mutta vielä on öitä jäljellä.

Jep,

Synkatut kellot...Yleensä kyllä nykyään aina duunissa 00:00...Ja siellä en postaile pakkikselle...Sitten hiukan hempeää musaa...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mitäs ajattelit musta valmistaa?

Valmistan sut hitaasti, haudutan ja kokkaan
korvat maustan tuhmuuksilla,
sekotan sun tukkaa
Lopuks vasta liekitän
ja palamaan sut stykkaan
ja kun olet kypsä,
en silloinkaan vielä lakkaa
Hei beibe, ah
kokkaan sua koko yön..

o_505873.jpg

Sain potkut töistä ja salillaki jäi enkat rinnalle.

Mua ei oo ikina kisat jannittany niinkun taalla. Huomenna alkaa 50 metrin kisat kevyen luokan aseella ja ma oon ihan paskana. Ei tuu meneen hyvin, pelottavaa.

Pyh, tuossa vähänmatkan päässä tuuletin töhöttää täysiä suoraan päin näköä ja se pistää silmät vuotamaan. On vielä niin ankara aamujumitus ettei jaksa käydä kääntämässä :D
Oon jo yrittänyt viskoakkin sitä kaikella mahdollisella ,mutta ei.

Mua ei oo ikina kisat jannittany niinkun taalla. Huomenna alkaa 50 metrin kisat kevyen luokan aseella ja ma oon ihan paskana. Ei tuu meneen hyvin, pelottavaa.

Hyvin ne kisat menee, jännitys kuuluu asiaan! Näytä niille miten punttimimmi :puntti: ampuaa! :D
Toivottavasti onnistut :thumbs:

Back
Ylös Bottom