Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En. Ehkä tuo johtuu tuosta ihoa myötäilevästä teknisestä paidasta, että se aiheuttaa kitkaa ja siksi on nännit kipeät. Kyllä tuo vähän naurattaa, ehkä minulla on miesten menkat tms.
Mitäs merkkiä käytät? Itellä on Under Armour pitkähihanen käytössä. Ihan pirun hyvä paita.

En. Ehkä tuo johtuu tuosta ihoa myötäilevästä teknisestä paidasta, että se aiheuttaa kitkaa ja siksi on nännit kipeät. Kyllä tuo vähän naurattaa, ehkä minulla on miesten menkat tms.

Sama juttu itellä pelkästä salilla käynnistä esim. kova mave jne. tai lenkistä, joskus siis.. Aika harvoin kuitenki. Ikävän tuntosta.
Paita hankaa.

Painissa käsittääkseni ollaan iho kontaktissa vastustajaan ja siitä syntyy kitkaa...

"Tulin just painimasta, jostain syystä mulla on nännit ihan hellänä. Ne on melkein kosketusarat."

Tosta vaan päättelin ettei varmaan suoraan johdu painimasta. Jos ne painimisesta on kipeänä, niin kyl sillon syyn tietää. :D

No siis en tiedä tarkkaa syytä. Ei mua nänneistä kukaan vetänyt treeneissä. Olen kyllä nostellut paljon puntteja ja treenannut tosi paljon viime kuukaudet. Ehkä se johtuukin jostain hormoonijutuista ;)

"Tulin just painimasta, jostain syystä mulla on nännit ihan hellänä. Ne on melkein kosketusarat."

Tosta vaan päättelin ettei varmaan suoraan johdu painimasta. Jos ne painimisesta on kipeänä, niin kyl sillon syyn tietää. :D

:D Jos ollu kovat sänkypainit muijan kans, ennen reeniä? :lol2:

Jos sitä tänää lukis vähemmän pakkista, ja menis aikasi nukkumaan...

Enemmän Pakkista ja vähemmän unta :evil:

Ei ollu ja vaikka oiskin ollut, niin mun nännit on off limits. Niistä ei saa vetää eikä niitä saa purra.

Asia selvä. Kuhan heittelin jotain... :D

Mitä vittua. Otin reppua pois selästä ja onnistuin samalla jotenkin heilauttamaan korvanapin silmään niin että sieltä katkesi verisuoni. Tältäköhän Litmasesta aina tuntuu..? :wtf:

Back
Ylös Bottom