Hmm, haukuttiiks mua just naiseks :wtf:Jestas työ naiset ootte pitkiä. Itte jämähtäny 180 cm, niin voi vaan tota leveyttä sitten rakentaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, haukuttiiks mua just naiseks :wtf:Jestas työ naiset ootte pitkiä. Itte jämähtäny 180 cm, niin voi vaan tota leveyttä sitten rakentaa.
Jestas työ naiset ootte pitkiä. Itte jämähtäny 180 cm, niin voi vaan tota leveyttä sitten rakentaa.
RatzQ sanoi:Entäs sie?
Pandakarhu sanoi:Mitäs makuja meinasit mettästää lisää? :D
Eli yritän essiä jotain tuollaista, enkä mitään sellasta "98% halpaa teetä + 2% marjaesanssia".Hmm, haukuttiiks mua just naiseks :wtf:
Jotain marjateetä tekisi mieli. Join Tsekissä jotain huippuhyvää marjateetä, jossa ihan oikiasti oli sitä marjaa. Eli siis kun sen pussin viskasi sinne kippoon, niin siitä nesteestä tuli ihan punasta! How cool is that?Eli yritän essiä jotain tuollaista, enkä mitään sellasta "98% halpaa teetä + 2% marjaesanssia".![]()
Noi on kyllä hyviä! Irtoteen puolelta pitäis ainakin löytyä ja kyllä miun mielestä niissä Liptonin yms. missä se pussi aukeaa siellä vedessä enemmän on kanssa ihan marjoja. Helsingissä on ihan kunnon teekauppojakin niin ei tarvii noihin marketteihin turvautua jos haluaa vähän parempaa laatua![]()
Hmm, haukuttiiks mua just naiseks :wtf:
Jämähtänyt 180 cm? Hui, sehän on ihan törkiän pitkä mies! :o

Mää oon koko pienen ikäni halunnu teekauppaan! Kai mun pitää sitte matkustaa Helsinkiin asti ostahan teetä. :D

Kiitti PandaNoh, onneks elly tulee korvaamaan mua seuraavaks pariks viikoks, ni voin olla mies taas :D
sokka sanoi:Nooh. Jos oisin 5 cm pidempi, niin ois rasvaa varmaan vähemmän kehossa :D Mut en mä valita. Hyvin oon tyytyväinen tähänki mittaan![]()
Et kyllä torellakaan ole lyhyt! :pMrmh.... :DSori jotenki kuvittelin, et oo nainen :D
Kaikki alle 187cm on hukkapätkiä :evil:
Kaikki alle 187cm on hukkapätkiä :evil: