Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jestas työ naiset ootte pitkiä. Itte jämähtäny 180 cm, niin voi vaan tota leveyttä sitten rakentaa.

Jämähtänyt 180 cm? Hui, sehän on ihan törkiän pitkä mies! :o

RatzQ sanoi:
Entäs sie :) ?

Hyökkääjiä täälläkin! :D Hyökkäävä keskikenttäkin joskus, jos tarve vaatii.

Pandakarhu sanoi:
Mitäs makuja meinasit mettästää lisää? :D

Jotain marjateetä tekisi mieli. Join Tsekissä jotain huippuhyvää marjateetä, jossa ihan oikiasti oli sitä marjaa. Eli siis kun sen pussin viskasi sinne kippoon, niin siitä nesteestä tuli ihan punasta! How cool is that? :) Eli yritän essiä jotain tuollaista, enkä mitään sellasta "98% halpaa teetä + 2% marjaesanssia".

Hmm, haukuttiiks mua just naiseks :wtf:

Pelaat jalkapalloa ja olet blondi -> Aika neitimäistä :evil:

Jotain marjateetä tekisi mieli. Join Tsekissä jotain huippuhyvää marjateetä, jossa ihan oikiasti oli sitä marjaa. Eli siis kun sen pussin viskasi sinne kippoon, niin siitä nesteestä tuli ihan punasta! How cool is that?
smile.gif
Eli yritän essiä jotain tuollaista, enkä mitään sellasta "98% halpaa teetä + 2% marjaesanssia".

Noi on kyllä hyviä! Irtoteen puolelta pitäis ainakin löytyä ja kyllä miun mielestä niissä Liptonin yms. missä se pussi aukeaa siellä vedessä enemmän on kanssa ihan marjoja. Helsingissä on ihan kunnon teekauppojakin niin ei tarvii noihin marketteihin turvautua jos haluaa vähän parempaa laatua
biggrin.gif

Noi on kyllä hyviä! Irtoteen puolelta pitäis ainakin löytyä ja kyllä miun mielestä niissä Liptonin yms. missä se pussi aukeaa siellä vedessä enemmän on kanssa ihan marjoja. Helsingissä on ihan kunnon teekauppojakin niin ei tarvii noihin marketteihin turvautua jos haluaa vähän parempaa laatua
biggrin.gif

Mää oon koko pienen ikäni halunnu teekauppaan! Kai mun pitää sitte matkustaa Helsinkiin asti ostahan teetä. :D

Kiitti Panda :) Noh, onneks elly tulee korvaamaan mua seuraavaks pariks viikoks, ni voin olla mies taas :D

Joo meitsi hoitaa, niin saat miehuutesi takas! :D

sokka sanoi:
Nooh. Jos oisin 5 cm pidempi, niin ois rasvaa varmaan vähemmän kehossa :D Mut en mä valita. Hyvin oon tyytyväinen tähänki mittaan :)

Jättefint! :) Et kyllä torellakaan ole lyhyt! :p

Helkutti kun tää on soinut päässä koko päivän... :lol2:

Kävin tuossa duunin jälkeen kaupoissa pyörähtämässä ja tuli taas kaikenlaista hassua vastaan. Espritillä kun kattelin paitoja, niin siellä oli joitain skidejä äitinsä kanssa. Äiti sovitteli vaatteita sovituskopissa ja skidit viihdytti toisiaan. Ne käkätti niin antaumuksella ja aidosti, että muakin alkoi naurattamaan ja taisin siinä jopa nauraakin. Tiedätte kyllä sen kun jollakin on niin hersyvä nauru joka vaan pistää hymyilyttämään ja kohta naurat vedet silmissä etkä edes oikeastaan tiedä miksi. :D

Sitten olin ylittämässä Manskua siinä Bakersin kohdalla kun valot muuttui punaisiksi yllättäen. Olin ehtinyt pari askelta vetästä ratikkakaistalle, kun huomasin valojen vaihtuneen. Meinasin pistää tossua toisen eteen kunnes huomasin, että hetkinen, tuossahan on henkilöauto ratikkapysäkillä ratikan edessä - ja kuskina nainen. Samantien käännyin takas. :D Onneksi niin, koska mamma oli niin pihalla kuin omenapuu. Ihmetteli siinä miten on tuohon tilanteeseen päässyt, meinas eka kaasuttaa täysiä pois ratikan alta, mutta pisti heti jarrut pohjaan. Sitten tuli jo ratikkakuskiltakin tööttäystä perään, joten mamma pisti taas nastan lautaan ja kaasutti kurvitellen takas ajotielle muiden autojen eteen. Meillä jalankulkijoilla oli hauskaa seurata tilannetta. :lol2:

Hmpff....naiskuskit.... :D

Kaikki alle 187cm on hukkapätkiä :evil:

Älä nyt taas rupee siellä. :whip:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllä toi sexual harrassment panda pistää väkisin hymyn huulille :D

1000 hyppyä narulla. Pohkeet jotenkin kipeet.

Örgh. Kaks lautasellista kaurapuuroa reilulla voisilmällä :nolo: Teude kauhia juoppohullu!! Et sitten lähe sorsastaa tännään ennään! :D

T-Byrd :love:

Back
Ylös Bottom