Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Työmarkkinatuki on ainakin mulla jokusen kymmenen senttiä päälle 30 euroa jokaiselta arkipäivältä, ja mulla on tuossa pieni korotus, koska meillä on lapsi. Siitä sitten menee ennakonpidätystä muistaakseni 20%.

Toivottavasti saat pian töitä, työttömänä oleminen on tosi hirveää. Hetki menee lomailun piikkiin, mutta sitten alkaa itsetunto laskea ja alkaa vituttamaan.

Eihän tolla saatana elä valkoinen ihminen.

Mutta, tyhmä kymysys varmaankin, eihän nuo työttömyystuet ole riippuvaisia puolison tuloista?

Toivottavasti saat pian töitä, työttömänä oleminen on tosi hirveää. Hetki menee lomailun piikkiin, mutta sitten alkaa itsetunto laskea ja alkaa vituttamaan.
Sitä mäkin toivon, ei tää kyllä oikeasti ole kovinkaan kivaa. Mulla on takana vielä pitkä hoitovapaa, eikä sekään oikein enää pitkään aikaan ollut tuntunut mielekkäältä tekemiseltä, koska yli 2-vuotiaan lapsen hoito muistuttaa aika pitkälti työttömänä rötväämistä.

Sniffari sanoi:
Mutta, tyhmä kymysys varmaankin, eihän nuo työttömyystuet ole riippuvaisia puolison tuloista?
Työmarkkinatuki on.

Tietysti saa, mie vain ajattelin kysyä oliko neidillä jotain erityistä tarvetta pandalle. :D

Mul ois bambunversoja jemmassa.. :D

Heh, se vaihto avataria. :lol2:

Sniffis! :haart:

Jätkä rupee heti egoilee... Itellä ei ees mitään hajua, että mitä tässä pitäs ostaa. Ostan vaan ekan jakson kirjat nyt kyllä, eikä niitä kai ole ku 4 tai 5, niin tulee pikkunen menoerä, ei niin harmita ko ostaa pienissä osissa :D

Back
Ylös Bottom