Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Loma on lorvimista varten, vai..?

Josta puheen ollen, viikon päästä ois viikon loma. Jippii.

Loma laiskistaa, oon pikkuhiljaa alkanu tottuun tähän lorvimiseen. About kuukaus takana ja toinen edessä. Saas nähdä kuinka löysä olo on kuun lopussa kun pitää uus työ alottaa :D

Joo, mä oon lomaillut jo pari-kolme kuukautta, kun ei ole töitä. Tavallaan ihan kivaa, mutta tuntuu jo todella saamattomalta ja laiskalta paskalta. Ja rahaakaan ei ole kunnolla.

Mitäää, siis onko joillain ihmisillä LOMALLA muuta tekemistä, kuin notkua koneella? Onko se sitä, mitä kutsutaan ns. elämäksi? :wtf: E. Jota siis mulla ei ole, obv.

Ajattelin keskittyä rapistuneen fyysisen suorituskykyni palauttamiseen tyydyttävälle tasolle. Graduakin olisi hyvä kirjoittella, että pääsen maisterin papereilla kortistoon.

Ajattelin keskittyä rapistuneen fyysisen suorituskykyni palauttamiseen tyydyttävälle tasolle. Graduakin olisi hyvä kirjoittella, että pääsen maisterin papereilla kortistoon.

Pah! Mihinkään kortistoon... Meet sijaiseks/tuntiopettajaks johonki kouluun opettaan historiaa ja yhteiskuntaoppia ;)

Graduakin olisi hyvä kirjoittella, että pääsen maisterin papereilla kortistoon.
Tervetuloa vaan sitten, täällä meillä on eri kivaa!

E. Aiheeseen liittyvä kuva:
0107939.png

Itse en kylläkään ole humanisti, mutta pätee muhun siltikin.

Joo itte kanssa olen lomailla tässä kohta pari kk. Vois pikku hiljaa aloittaa taas duunit. Ens viikolla on onneks yks haastattelu tulossa. Josko tuota kohta oltaisiin taas "sorvin" ääressä.

Moi :haart:

Ei sitä töihin kannata.

Paskaahan ne on.

Kyllä tämä himassa ihmettely alkaa jo vituttaa. Duuniin tässä kaipaa. Muutenki, kun ei tästä makaamisesta mitään tienaa. Jos ois miljonääri, niin voi olla, että oisiki enemmän himassa.

Pientä aamustatistiikkaa...

Meidän oma sexual harrasment panda on viihdyttänyt meitä tammikuusta lähtien ja luonut 3644 postausta. Tämän kun jakaa seitsemällä kuukaudella, niin siitä tulee n. 520,5 postausta per kuukausi (18,15 per päivä).

Kaipailitko sie? :D

Kyllä tämä himassa ihmettely alkaa jo vituttaa. Duuniin tässä kaipaa. Muutenki, kun ei tästä makaamisesta mitään tienaa. Jos ois miljonääri, niin voi olla, että oisiki enemmän himassa.

Me olemme kaikki henkisiä lottovoittajia.

Joillakin vaan seiska oikein rivissä ja joillain jokerinperse.

Samaa paskaa lopulta olemme.

Töissä on välillä aika tylsää. Tänään on tosin viimeinen päivä harjottelua ja viiden viikon loma edessä eli ehkäpä tänne kirjoittelu päiväsaikaan vähenee.

Mullakin vähän sama syy. Hommat osaa tehdä silmät kiinni ja vasemmalla kädellä, niin jää hyvin aikaa juoda kahvia ja surffailla pakkiksella.

Joo, mä oon lomaillut jo pari-kolme kuukautta, kun ei ole töitä. Tavallaan ihan kivaa, mutta tuntuu jo todella saamattomalta ja laiskalta paskalta. Ja rahaakaan ei ole kunnolla.

Ai, mä luulin, että sä oot äitiyslomalla tms. Itsekin olin pari kk työttömänä jokunen vuosi sitten ja se on kyllä aika hirveää. Ootko joutunut vielä työkkärin pompoteltavaksi?

Meidän oma sexual harrasment panda on viihdyttänyt meitä tammikuusta lähtien ja luonut 3644 postausta. Tämän kun jakaa seitsemällä kuukaudella, niin siitä tulee n. 520,5 postausta per kuukausi (18,15 per päivä).
Mutta mutta...uudehko tulokas J3pa on liittynyt seuraamme heinäkuussa ja jo nyt vetelee reipasta yli kahdeksatta sataa postaustaan (31,85 per päivä). Jos sama tahti jatkuu, niin seitsemän kuukauden päästä sulla on huimat 5800, melkein 5900 postausta. You boys iz awshum!
Ja mie ku olin huolissani omista postauksistani :D Eihän minulla ole kertakaikkiaan mitään hätää!

Huomenta kaikille! Mie nukuin kellonympärä ja hyvää teki :) Montako aamupuuroa on palanut pohjaan tänään?

Ai, mä luulin, että sä oot äitiyslomalla tms. Itsekin olin pari kk työttömänä jokunen vuosi sitten ja se on kyllä aika hirveää. Ootko joutunut vielä työkkärin pompoteltavaksi?
Olin hoitovapaalla huhtikuuhun saakka ja samalla kirjoitin graduani ja kandiani, valmistuin maisteriksi toukokuun lopulla ja siitä saakka olen ollut virallisesti työtön. Ei mua vielä varsinaisesti ole pompoteltu, ellei sitä lasketa, kun työmarkkinatuen saamisessa kesti pari kk ties mistä syistä johtuen ja hitusen sain repiä hiuksia päästäni taloudellisen tilanteen vuoksi sinä aikana.

Paljonkos tuo normi työttömyystuki vai millä nimellä se nykyään on?

Siis ilman A-sidonnaista ja ilman mitään?

En ole kyllä ikinä saanut penniäkään.

Back
Ylös Bottom