Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Gooood morning. Mä tein äsken koko päivän ruuat, tai paistelin jaaahelihat ja nappasin eväsrasioihin aiemmin valmiiks keitettyä riisiä :D Mikropuuronki kerkesin jo syömää.. Ai hitto että on muuten ärsyttävää kun puuro on helvetin kuumaa ja jos laittaa pakastettuja marjoja siihen sekaan ni sen on tasan 5 sekunttia hyvän lämpöstä se puuro, ilman että suu palaa tai pää jäätyy... Sen jälkee siitä tulee ihan kylmää ja kökköstä :(

Gooood morning. Mä tein äsken koko päivän ruuat, tai paistelin jaaahelihat ja nappasin eväsrasioihin aiemmin valmiiks keitettyä riisiä :D Mikropuuronki kerkesin jo syömää.. Ai hitto että on muuten ärsyttävää kun puuro on helvetin kuumaa ja jos laittaa pakastettuja marjoja siihen sekaan ni sen on tasan 5 sekunttia hyvän lämpöstä se puuro, ilman että suu palaa tai pää jäätyy... Sen jälkee siitä tulee ihan kylmää ja kökköstä :(

Huomenta!

Kovat punttimimmit syö puuron suoraan paketista, kylmäpuristettua rypsäriä ja vettä päälle ;)
Kattilapuuro... :D

Pientä aamustatistiikkaa...

Meidän oma sexual harrasment panda on viihdyttänyt meitä tammikuusta lähtien ja luonut 3644 postausta. Tämän kun jakaa seitsemällä kuukaudella, niin siitä tulee n. 520,5 postausta per kuukausi (18,15 per päivä).
Mutta mutta...uudehko tulokas J3pa on liittynyt seuraamme heinäkuussa ja jo nyt vetelee reipasta yli kahdeksatta sataa postaustaan (31,85 per päivä). Jos sama tahti jatkuu, niin seitsemän kuukauden päästä sulla on huimat 5800, melkein 5900 postausta. You boys iz awshum!

Sori, tämä ei ole mitään vittuilua tai vastaavaa. Kunhan huomasin moisen tässä aamusella kun juon Mad-crocia ja yritän saada silmät avattua, että jaksaisin aloittaa laskutushommat täällä töissä. Rauha. :piis: :D

Pientä aamustatistiikkaa...

Meidän oma sexual harrasment panda on viihdyttänyt meitä tammikuusta lähtien ja luonut 3644 postausta. Tämän kun jakaa seitsemällä kuukaudella, niin siitä tulee n. 520,5 postausta per kuukausi (18,15 per päivä).
Mutta mutta...uudehko tulokas J3pa on liittynyt seuraamme heinäkuussa ja jo nyt vetelee reipasta yli kahdeksatta sataa postaustaan (31,85 per päivä). Jos sama tahti jatkuu, niin seitsemän kuukauden päästä sulla on huimat 5800, melkein 5900 postausta. You boys iz awshum!

Sori, tämä ei ole mitään vittuilua tai vastaavaa. Kunhan huomasin moisen tässä aamusella kun juon Mad-crocia ja yritän saada silmät avattua, että jaksaisin aloittaa laskutushommat täällä töissä. Rauha. :piis: :D

Vittu meinasin tukehtua... Teidän seura on niin ihanaa :haart:

Mitä ihmettä J3pa tekee täällä koko ajan?
Piis Judis! :piis:

Ne on noita nopeasti ja intenssiivisesti palavia liekkejä. ;)

Mitä se Laphin poeka tällä ajaa takaa?

Alkuhuumaa? Kenties, mutta minä ainaki teen just niinku huvittaa :D

Edit. Jos jatkan tätä multipostausta, kun näyttää nuita vihamiehiä jo kertyneen... :rolleyes:

Ne on noita nopeasti ja intenssiivisesti palavia liekkejä. ;)

Missä South Park -jaksossa tämä sokan sigussa oleva "There are no stupid questions, only stupid people" -teksti oli?

Aika osuva, etten sanoisi.

Vittu meinasin tukehtua... Teidän seura on niin ihanaa :haart:

Täällä mitään vihamiehiä, tää on vaan statistiikkaa baby.

Itsehän olen postannut tähän ketjuun vuodesta 2008 lähtien ja saanut aikaiseksi 1346 postausta. Tähän ketjuun siis. Alkuhuuma oli kyllä mieletön, mutta niin oli tyypitkin. :haart: Enää harva heistä/meistä tänne kirjoittelee.

Pandalla tässä ketjussa 791 postausta ja J3palla 173.

Jooh, lisää croccia! :hyper:

Missä South Park -jaksossa tämä sokan sigussa oleva "There are no stupid questions, only stupid people" -teksti oli?

images

Naulan kantaan! Uteliaisuus ei ole mikään hyve...

Täällä mitään vihamiehiä, tää on vaan statistiikkaa baby.

Itsehän olen postannut tähän ketjuun vuodesta 2008 lähtien ja saanut aikaiseksi 1346 postausta. Tähän ketjuun siis. Alkuhuuma oli kyllä mieletön, mutta niin oli tyypitkin. :haart: Enää harva heistä/meistä tänne kirjoittelee.

Pandalla tässä ketjussa 791 postausta ja J3palla 173.

Jooh, lisää croccia! :hyper:

Mulle saa sanoa mitä vaan, kunhan ei yritä tappaa. Siinä menee veteen piirretty viiva mun kohalla :D
Läpällä heitin ton vihamies kommentin!

Nyt oli kyllä mielenkiintoinen tilanne klo 08.30 = havahduin siihen että joku poika maalaa ulkona mun ikkunan karmeja. Oli ihan pakko mennä sanomaan että "kiitos, tähän ei joka aamu herääkkään :D".

Mutta nyt mää tilaan hissin tähän seitsemänteen kerrokseen ja lähden Raumalle katteleen menoja, adios ja mukavaa päivää! :)

Googlettamalla löyty. Tuli vasta jonkin aikaa sitten Jimiltäki: Season 1, Episode 9: Starvin' Marvin'. Toi on vaan, niin paras :D

Töissä on välillä aika tylsää. Tänään on tosin viimeinen päivä harjottelua ja viiden viikon loma edessä eli ehkäpä tänne kirjoittelu päiväsaikaan vähenee.
Mitäää, siis onko joillain ihmisillä LOMALLA muuta tekemistä, kuin notkua koneella? Onko se sitä, mitä kutsutaan ns. elämäksi? :wtf:

E. Jota siis mulla ei ole, obv.

Loma on lorvimista varten, vai..?

Josta puheen ollen, viikon päästä ois viikon loma. Jippii.

Back
Ylös Bottom