Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vitun J3pa :D Onneksi sitä kossua ei ole edelleenkään, 7 lonkeroa enää jäljellä. Join perjantaina muka 12, en usko millään. Muutaman saatoin silloin ottaa.

Kiitos Ephe ja J3pa, nyt jaksaa taas :D Jos stoppaisi tuohon neljään, ettei nyt aivan lähde lapasesta. Kahdelta olen sängyssä! Naiset on kyllä ovelia piruja, sen olen huomannut.
BTW, mikä Amorphiksen biisi soi Radio Rockilla vähän väliä? Ainakin väittäisin, että on Amorphista, kuulostaa aivan samalta. Biisin loppupuolella on hauska rilluttelu, jostakin vanhasta biisistä(?)

Sopii tohon sun naisen perään haikailuun ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vitun J3pa :D Onneksi sitä kossua ei ole edelleenkään, 7 lonkeroa enää jäljellä. Join perjantaina muka 12, en usko millään. Muutaman saatoin silloin ottaa.

On mua vituteltu täällä siviilissäkin :D
Muistakaa aina, kun ootta baarissa! SE MITÄ EI MUISTA. SITÄ EI OO IKINÄ TAPAHTUNU

Ephe, samaa biisiä kelailin, mutta tuosta puuttuu se hassu riffittely/välikohta. J3pa, se mitä et baarista muista, joku muu muistaa.

Vittu kun on kurkku vähän kipeä. Toivottavasti on huomenna kova flunssa päällä että saa jäädä saikulle.

Mutta tämä koskeekin vain sinua yksilö tasolla ;) Ellei ole videotodisteita sitten...

Itsehän pidän aina baarissa kynäkameraa teipattuna ohimoon. Mukava katsoa seuraavana aamuna, mitä kaikkea fiksua tuli tehtyä.
---

Aamuksi kun herään.

Ei tää nyt ihan outo oo mut normaaliksikaan lähtis tätä sanomaan... Ole hyvä ja nauti:

[

Sä oot kyllä melko hömelö otus....:D...Mistä tollasia biisejä löytää...

Tässä sitten reenimusiikkia, jotta päästään sinne tanssuloihin...:hyvä:

Itsehän pidän aina baarissa kynäkameraa teipattuna ohimoon. Mukava katsoa seuraavana aamuna, mitä kaikkea fiksua tuli tehtyä.

Aamuksi kun herään.

Hyvä biisi :rock: Tuo kynäkamera olisikin jännä, mutta pimeys taitaa estää sen. Optiikka ei ole tarpeeksi laadukas kynäkamerassa? IMO

Ei silti ottaan teipattuna :D

Sä oot kyllä melko hömelö otus....:D...Mistä tollasia biisejä löytää...
Hömelö on hyvä olla :) Mulla on sellanen biisilista minkä oon koonnut ihan vain sitä varten, että jos vahingossakin satut jotain pyytämään ni on mitä tykittää ;)

Bichon ja pyssyn biisit oli sen verran hyviä vetoja et laitan tän oman suokin. Etenkin noi breakdancet on cooleja!

Hyvä biisi :rock: Tuo kynäkamera olisikin jännä, mutta pimeys taitaa estää sen. Optiikka ei ole tarpeeksi laadukas kynäkamerassa? IMO

Joo, ei taida oikein pimeissä baareissa pelata. Siksi ei pidä sinne lähteä :D

Lisää hyvää musaa.
Opiskelijat olleet ryyppäämässä, kun taksi tiputtaa porukkaa tuohon bussipysäkille vähän väliä.

Hömelö on hyvä olla :) Mulla on sellanen biisilista minkä oon koonnut ihan vain sitä varten, että jos vahingossakin satut jotain pyytämään ni on mitä tykittää ;)

On kyllä huomattu...:D

Nyt kissanaiselle hyvää (t)yötä !:) ja Evelle myös... !!

Kaikille muille kolleille myös, kermanmakuisia unia.......Itseni mukaan lukien.

Back
Ylös Bottom