Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voit kokeilla hengittää sitten tämän tahtiin

Kuulostaa hyvältä ja on mukava hengittää tämän tahissa kyllä...

Tuhiseminen kainalossa on ihanaa... Säkin tuollainen iso nallekarhu ni mikä sinne ois tällaisen pienen naisen käpertyä :)

Olette täydellinen, saatte paikan...:)

Tässähän alkaa olla meno päällä! Hmm, alle 7h, että alkaa duunit. Näinköhän sitä nuori jaksaisi vetää yön läpi. Harmi kun ei tule lätkää :D
E: Neljäs lähti...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi perkele kohta sinne duuniin ois lähettävä taas. Uskomatonta paskaa luvassa koko päiväksi. Itseasiassa melkein koko viikoksi riittää sitä samaa..

Tässähän alkaa olla meno päällä! Hmm, alle 7h, että alkaa duunit. Näinköhän sitä nuori jaksaisi vetää yön läpi. Harmi kun ei tule lätkää :D

Ainahan voi katsoa vaikka uusintana, kauden 10-11 finaalisarjan HIFK - Pikkuveli.....:)

Voi perkele kohta sinne duuniin ois lähettävä taas. Uskomatonta paskaa luvassa koko päiväksi. Itseasiassa melkein koko viikoksi riittää sitä samaa..

Näytä sille kumimatolle kuka on pomo! Vedät kunnon roidragella, niin hyvä tulee.

En ole luultavasti syttynyt mihinkään biisiin eläissäni yhtä paljon kuin tähän, Thunderstruck ja Häissä pääsee kyllä lähelle.
---
Ainahan voi katsoa vaikka uusintana kauden 10-11 finaalisarjan HIFK - Pikkuveli.....:)
Ei löydy koneelta, eikä kyllä kiinnostaisikaan katsoa. IFK - Jokerit sarjan kaksi ensimmäistä peliä voisi kyllä katsoa, varsinkin toisen.

Nyt rupee tulee se aika ku saa pari tuntia taistella unta vastaan. Sit ku kello on 4 ni menee taas heittämällä aamuun asti.

E: Neljäs lähti...

teude, teude minähän yllyt.. ÖHÖM! varoitin sinua!

nalle.webp

Näytä sille kumimatolle kuka on pomo! Vedät kunnon roidragella, niin hyvä tulee.

En ole luultavasti syttynyt mihinkään biisiin eläissäni yhtä paljon kuin tähän, Thunderstruck ja Häissä pääsee kyllä lähelle.
---

Ei löydy koneelta, eikä kyllä kiinnostaisikaan katsoa. IFK - Jokerit sarjan kaksi ensimmäistä peliä voisi kyllä katsoa, varsinkin toisen.

Älä aina oo noin suppee...:D

J3pa, jos huomenna työt menee vituiksi, se on sinun vikasi :D
---
Pyssy, ei se ole siitä kiinni, että IFK voitti, minä olin siitä yllättävän iloinen ja tyytyväinen. Vaan siitä, että sarja oli tylsä ja valmiiksi taputeltu.

Nyt rupee tulee se aika ku saa pari tuntia taistella unta vastaan. Sit ku kello on 4 ni menee taas heittämällä aamuun asti.

Tässä sulle, jotta jaksat aamuun asti...

---
Pyssy, ei se ole siitä kiinni, että IFK voitti, minä olin siitä yllättävän iloinen ja tyytyväinen. Vaan siitä, että sarja oli tylsä ja valmiiksi taputeltu.

Älä syytä J3paa!! Kaiken takana on nainen..

Tuu ni otetaan matsi, voitat kuitenkin! :D

Älä syytä J3paa!! Kaiken takana on nainen..

Näin on i'm innocent! Varo, ettei nainen/naiset pilaa sinunkin elämää teude ;)

teude! tämä on jo vähä wanha, mutta:

Naisten kanssa kuin myös muussakin elämässä! :thumbs:

Aika ketterä kisu ;) Taidat kaivata mun entistä avataria ihan selkeesti :D

Kyllä. Näin on. Sä tuut aina olemaan mulle kissanainen....:kuola:

Kiitos Ephe ja J3pa, nyt jaksaa taas :D Jos stoppaisi tuohon neljään, ettei nyt aivan lähde lapasesta. Kahdelta olen sängyssä! Naiset on kyllä ovelia piruja, sen olen huomannut.
BTW, mikä Amorphiksen biisi soi Radio Rockilla vähän väliä? Ainakin väittäisin, että on Amorphista, kuulostaa aivan samalta. Biisin loppupuolella on hauska rilluttelu, jostakin vanhasta biisistä(?)

Ei se nyt niin kamalan väärin ole :)

Ei ookkaan...

Pistäppäs taas joku outo biisi:wtf:, niin laitan sitten yhden takas...Sitten tutimaan....

Back
Ylös Bottom