Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihanimmat korkokengat ikina tervehti mua Targetin hyllysta. Kokokin loytyi eika hintakaan ois ku 30 dollaria. Ihana oranssi kesamekkokin oli siella. En ottanu viela, ehka myohemmin intoonnun :D Allaspaiva, uiskentelua ja kirjan lukemista, aaaahh...

Ihanimmat korkokengat ikina tervehti mua Targetin hyllysta. Kokokin loytyi eika hintakaan ois ku 30 dollaria. Ihana oranssi kesamekkokin oli siella. En ottanu viela, ehka myohemmin intoonnun :D Allaspaiva, uiskentelua ja kirjan lukemista, aaaahh...

SISKO! :haart: Mitä kuuluu, miten menee? :)

Äkkiä koppaamaan ne parempaan talteen. Tulee vielä joku ylileveä jenkkimamma ja vie siun kenkäs!

Musiikkia ajalta jolloin ei ollut murheita eikä stressiä elämässä. Vain pitkä tukka ja hauskan pitoa :rock:

Jotain tollasta laktoositonta kermaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Musiikkia ajalta jolloin ei ollut murheita eikä stressiä elämässä. Vain pitkä tukka ja hauskan pitoa :rock:

Jotain tollasta laktoositonta kermaa.

Hyvä biisi :rock:

Kaveri sanoo nuita laktoosittomia tuotteita vammaisten maitotuotteiksi :D Varmasti saa kohta itse laktoosi-intoleranssin :lol2: Murphyn laki pätee ;)
Älä kummiskaan ota tätä itseesi :)

Ei tule uni, yksi tyttö vain pyörii mielessä kokoajan <3

Elä elä naisten takia yöuniasi menetä... Se on kaikki pois kehityksestä ;)

Vittu kai sitä pitää nukkumaan mennä ku niin kauhia väsy.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Elä elä naisten takia yöuniasi menetä... Se on kaikki pois kehityksestä ;)

Käynyt salillakaan kahteen viikkoon oikeastaan ollenkaan, pari kertaa vain. Hiiii <3
---
Otetaanpas tähän väliin yksi karpalolonkero, jos vaikka uni tulisi paremmin.

Ei liene salaisuus kun moni jo tietaa, etta mulla on toi ampuminen tassa sivussa hommana. Ilmakivaarit on suoritettu vaha puolella korvalla, seuraavaksi sitten alkaa .22LR -hommat ja toivotaan parasta :)

Ok, menestystä Kairalle! :thumbs:

Minäkin käyn savikiekkoja haulikolla rikkomassa ihan vaan harrastusmielessä. Luotipyssyilläki tulee pahvia rei'itettyä.
Syksyisin sorsia ja kanalintuja metsästämässä...

Kai sitä vois nukkumaan koht lähtee. Oli tänään sen verran miehekkäät revittelyt taas salilla, että unta pukkaa.

Back
Ylös Bottom