Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikä oo ku se on Pelimiehet. Semmoset sedtä ryöstelee ja jotaa ja sit sil toisel onki tyttö joka alkaa kans rötöstelee. Ja sil toisel sedäl on kaikkii pakkoliikkeit ja pakkotapoja :D Nyt alkaaaa, eli kannattaa kattoa. Mun selityksistä huolimattaa kattomisen arvonen :D

Galaxy Quest :dance2:

Soot ihan pimee. :D

Soot ihan pimee. :D

Oliko tämä nyt joku uutinen?

Olen sangen filosofisella tuulella tänään.

TULI MUUTohomenicapslockpäälle niin tuli muuten tuosta fillaroinnista mieleen se mustalaisten triathlon, eli kävellen uimahallille ja fillarilla takas.

Taide on turhaa, musiikki on turhaa, televisio on turhaa, kirjallisuus on turhaa, kirjoittamistaito on turhaa, pelit on turhia, leikki on turhaa, vitsit on turhia, raha on turhaa...

Yleensäkin kaikki kulttuuri, hauskuus, seksi huvin vuoksi jne... on turhaa. Kaikki mikä on homo sapienssin selviytymisen vuoksi tärkeää, on oikeasti tärkeää. Taito selviytyä reviiritaisteluista alastomana, lisääntyminen, jälkeläisten puolustaminen, ravinnon hankkiminen... ovat tärkeitä taitoja.

Katsokaa jotain karhunpentuja, ei ne pelaa afrikan tähteä keskenään. Ne painii, telmii. Se valmentaa niitä tuleviin taisteluihin ja selviytymään avarassa luonnossa.

Viski on turhaa ja pahaa mutta pakollista.

Tajuan kaiken.

Oli hyvä viikonloppu, urheilua, alkoholia sopivasti parina päivänä, rallia, pikkupubeja, naisia, masturbointia. Vielä jos olisi päässyt naimaan hyvännäköisiä naaraita kolmenkimppaan niin avot. Yhden kohtuullisen tarjouksen passasin jo perjantaina, ja nyt vähän taas kaduttaa. Olisi tosin ehkä jäänyt rallit vähemmälle jos oisin maannut pillun päällä koko vklpun, joten ei ehkä harmita, tai en tiedä..

Olen keksinyt 100% varman tavan rikastua strap-oneilla, valitettavasti en voi paljastaa sitä, koska joutuisin tappamaan teidät kaikki. Mutta tulette vielä näkemään kuinka lennän privatejetillä ja näytän persettä ikkunasta, you'lll sii.

Ja niinkuin aina, have a nice day!

Back
Ylös Bottom