Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olipa kalareissu.. Huh huh. Kurkkukipua, kuumetta, krapulaa ja ilmanen verenluovutus ala sääsket.
Kala vaan ei oikeen syöny ko oli niin hot kelit, mutta eipä voi valittaakkaan.

images

Jos sattuu kokkaamaan vähänki enemmän, kun kanan ja riisin ni perkule osaa tulla sotkuu :D. Menee kauemmin siivotessa ku kokatessa, mut onneks on nii hyvvee :).

Olipa helvetin mukava tulla kotiin, vähän kuin hotelliin olis tullut. Matot tampattu, lattiat imuroitu ja luututtu. Kaikki likaiset pinnat keittiöstä sun muualta pyyhitty, kylppäri kuurattu, ylimääräiset "koriste esineet" eli krääsät siivottu komeroon. No kyllä siinä tais 3h päivällä mennäkkin, mutta kyllä kannatti. Ja kyllä, tämä oli poikamiehelle uroteko:D

Mun vanhemmat, pikkuveli ja sisko änkeytyy viikonlopuks tänne mun ruhtinaallisen kokosee asuntoo :D Ai luoja miten tuskaset 2 yötä luvassa ku tuntuu että yksinki nukkuessa loppuu ilma kesken... Saati sitte ku 5 henkee nukkuu tässä 25neliön luukussa :D

Mun vanhemmat, pikkuveli ja sisko änkeytyy viikonlopuks tänne mun ruhtinaallisen kokosee asuntoo :D Ai luoja miten tuskaset 2 yötä luvassa ku tuntuu että yksinki nukkuessa loppuu ilma kesken... Saati sitte ku 5 henkee nukkuu tässä 25neliön luukussa :D
Miten ne mahtuvat? :D

Kohta kaupungille päin. Taksia en ota. Liftaan tai kävelen. :) "Here comes the womanizer!" :D

Jokaiselle n. 5 neliöä tilaa.. Ei paha :D
Mukavampi kai se on ko yksin olla?

Edit. Kerran oltiin 16 neliön kämpässä neljä tyyppiä kokonainen viikko XD
Edit2. jeboun avatarissa Megan Fox, kohtaus Transformers 2:sesta :kuola:

Ei kyllä käy kateeks ollenkaan. Itelläki joutuu pitää kaikki räppänät auki + propelli pyörii tossa kokoaika. Ihana kesä...

Back
Ylös Bottom