Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jestas miten paljon lähti vichyä salilla. Kovana jätkänä vedin vielä pitkähihaisella Under Armour paidalla, lippiksellä ja Addun verkkareilla treenin. Maven ekalla kierroksella oli jo selkä sopivasti märkänä :D Kaveri kysy, et oonko sekasi, kun talviretkuilla treenasin. Mitä tohon vois muuta tokaista, että olen :evil: :puntti:

Itekkin treenaan hupparissa keli ku keli :D Eipähän tuu sarjojen välissä kylmä eikä haise niin saatanan pahalle kun pahimmat löyhkät jää pitkähihasen alle.

Joka kerta kun kokkaan, niin teen saman virheen. Viimeksi tämä virhe tapahtui esim. nyt. Teen ruokaa aina liikaa, mussa on nähtävästi jotain suurtalouskokkiainesta, mutta nyttenkin tajuan tuota ruokaa olevan ihan liikaa.

Joka kerta kun kokkaan, niin teen saman virheen. Viimeksi tämä virhe tapahtui esim. nyt. Teen ruokaa aina liikaa, mussa on nähtävästi jotain suurtalouskokkiainesta, mutta nyttenkin tajuan tuota ruokaa olevan ihan liikaa.

Eiku pakkaseen vaan taikka osta desinmitta ja ala laskemaan. Itse vetele tolla jälkimmäisellä.

Siksi on jääkaappi. Voi sitten huomenna syödä kanssa niin ei tarvitse stressata :D Noin mie teen, aina ihan hirveä satsi ja sitä voikin sitten syödä pari päivää. Toki vähän kiinni siitä, mitä tekee mut just joku makaronilaatikko, lihamureke, pasta ja erilaiset kastikkeet menee kaikki hyvin oikein.

^^^ Tulee ihan mun sisko mieleen. Se kokkaa aina liikaa ja heittää loput roskiin, koska "Ei niitä sieltä pakastimesta tule kumminkaan syötyä." :jahas:
Minä kyllä voisin syödä ne sieltä pakastimesta koska vaan!

Juuri äskön mää annostelinkin tuota eväsbokseihin, että saan syötyä kahtena päivänä siitä. :) Ja kyllä mulla desimitat yms löytyy, mulle vaan tulee aina sellanen "no, mää laitan vielä vähän lisää, että varmasti tulee tarpeeksi" -olo, ja sitten huomaan, että mulla olisi ruokaa kahdelle. :D

Historian havinaa.. Entinen maailman nopein pyörä, niin kuin Hondilla oli ennen tapana.. Nykyään vähän vaisumpi meininki :(

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

:kuola: Youtuben kiihottavin soundivideo paikallistettu :pano: CBX:n kutoskone mylvii modernimmassa rungossa.

Mitkäs kisat gaffilla on?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom