Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

aamulla lähtö haltin suuntaan ja siitä norjaan. 3vkoa rinkka selässä. ja eilisistä varpajaisista tuli kauhea krapula vaikka en juonut kun pullon punkkua, 2litraa kokista ja muutaman tuopin. päikkärit nukuttu eli ei väsytä. kuuntelen varmaan tuhannetta kertaa samaa biisiä. vitun kova ralli, ja mahtava video! :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ai vittu mikä nyanynnyanyanyanyanayaya ääni soi mun päässä nyt!! Kiitos tästä :D Ja teude mul on nyt vähä tollanen tylsä avatar koska en oo löytäny mitää mun näköstä ja olosta kuvaa tohon... :(

No mikä vika siinä edellisessä oli? Toivottavasti tuo nyanyanin soiminen päässäsi loppui jo aamuksi :D

Temperature 83F, humidity 10 000% :hyper:

Joo mulla oli koko yön 29 astetta lämmintä tuossa makuuhuoneessa. Yöllä yhen aikaan oli vielä 24 astetta lämmintä parvekkeella. Nice...

Espoossa alkoi sit tulla vettä mut eipä ole ainakaan kuumankosteaa enää kun avoimesta parvekkeen ovesta henkäilee viileä tuuli.. Ai että kun tuntuukin kivalta :)

Esteri avas takapuolensa, vajaa viisi minsaa satanut ja rännit ihan tukossa.

Back
Ylös Bottom