Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja blondeille rautalangasta:

Kannattaa pestä se astia samantien kun sitä on käyttänyt. Vituttaa paljon vähemmän aina tiskata se yksi astia kerralla vs. koko vuori niitä astioita.

Tai ainakin huuhtaiseen sen lautasen jne. Niin sitten niillä pärjää ainakin viikon verran samoilla.

Juuri näin. En ymmärrä mikä itu niitä astioita on jättää paskaisena sinne lavuaariin ja antaa niiden jämien kovettua siihen lautaseen, kuin että sen lautasen voisi vaan äkkiä huuhtaista, pyyhkäistä jollain ja laittaa takaisin kaappiin. Tietysti ihan mistä tykkää.

Tokihan lautaset tulee aina huuhdottua kuumalla vedellä käytön jälkeen mut täytyy ne joskus tiskata kunnollakin. Eikä heti käytön jälkeen jaksa ruveta kaivaa jotain fairya.

On on.
Kananmunien parasta ennen -päiväys on muuten suuri kusetus. Nää 2,5kk sitten "vanhentuneet" kananmunat maistuvat herkullisilta.

Kaikissa kananmunissa pesii salmonella ja lintuinfluenssavirus ja ne alkaa "vahvistua" parasta ennen päiväyksen jälkeen. Kannattaa käyä huomenna tutkimuksissa jos nyt paljon niitä munia söit.. Ei nimittäin kannata paljoo leikkiä noitten virusten kanssa.

Byrdi taas vauhdissa!!

"I'd like to have him back tomorrow.."

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
834061425.jpg

Perse.

Olin tänään töissä vaikka pitäis olla kesälomalla. Vittu jee.

Doh, taidampa heti kantaa sen sinne :) Ei se nyt sentään siinä keittiössä ole näkyvillä, olen piilottanut sen jonnekkin muualle kämppääni. Tosin luulen että ennemmin uhkailen talonmiestä kaikella epämääräisellä niin kauan, että tämä tulee tekemään sille paikan ja jos ei tule ni otan kuviosahan ja rupeen modifoimaan sille paikkaa.

Ei nuo oo naisten töitä.
Sä tarttet mihen,täs on siulle sellanen.

Perse.

Olin tänään töissä vaikka pitäis olla kesälomalla. Vittu jee.

"Hei mites etsäviittisitsä käydä viemässä noi parit kuormat tonne Kuusaalle ku Raunolla on taas se selkä.. No mites, ei menis varmaan kuse 8-18tuntia??"

Back
Ylös Bottom