Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Noi kaksi ekaa lausetta tarkoittaa kahta eri ihmistä ja kahta eri tapausta. Toisessa niistä joutuu varmaan antamaan pakit vaikka luulin että mulla olis ollut kiinnostusta katsoa pidemmälle. No ei voi mitään, sitä mennään päivä kerrallaan ja oma elämähän tässä kuitenkin on kyseessä.

Selkäsärkyyn otin just Burre kuussatasen ja hyvä että sullakin jo helpottaa.

No pääasia, että jutun juoni löytyy ja tiiät ratkasus. Itte, kun en tiiä asiaa sen enempää, niin viitti alkaa sitä kommentoimaankaan. Ei nuo koskaa helppoja asioita kuiteskaan ole.

Tuntuu välillä että pistän itteäni halvalla, pitäis kylmettää omat tunteet muttei se helppoa ole. Sitten kun tietää, että joutuu mahdollisesti pahoittamaan jonkun toisen mielen samasta syystä. Pakostikin tulee fiilis, että tää koko homma on ihan naurettavaa ja turhaa. Selkä ollu kipeenä jo parisen viikkoa, eikä se hieronta auttanut asiaa paljoakaan. Puoliks missattu Slipknot-keikka Sonissa (selän takia juuri!!). Ja ehkä jopa se, että miksen muuttanut Jenkkeihin kun se oli helpompaa ja mahdollista.

Sori, tää ois ehkä enempi sopinut tuonne purnaus-ketjuun, mutta kun siitäkin tullut jo paritus-ketju, niin ihan sama. :jahas:

Onneksi näen tänään kahta ihanaa naista töiden jälkeen, joista toinen tulee mun kanssa leffaan, niin saa itkeä heidän olkapäitä vasten. Tai sit vedän lärvit ennen leffaa ja katon Potterin ihan tuitelipäissäni.

Sullakin on selkä kipeänä? Miten kaikilla sinkkupurnaajilla on nyt selkä rikki? Onko sinkkuuden paino kirjaimellisesti murtanut selän kaikilta?

Mullakin on selkä ja varsinkin nivuset tosi kipeet. Kyllä se siitä!

Hymyilkää ihmiset :D

Uutta mättöö (august burns red like..) :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Huomenta :haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Odottavan aika on pitkä, vielä 5 viikkoa reissuun. Sitten bangkok kutsuu jälleen, tällä kertaa yksin reissussa.

Sullakin on selkä kipeänä? Miten kaikilla sinkkupurnaajilla on nyt selkä rikki? Onko sinkkuuden paino kirjaimellisesti murtanut selän kaikilta?

Ihan huvittavaa vitsailua kääntää aina syy-seuraussuhteet päälaelleen. Joka tapaukses sinkkuna pysytään just siks kun on selkä kipee eikä sen hoitamisen takia aika riitä hillua missään seuranhakureissuilla. Lisäks mulla on enemmän toivoa ton selän kuntoutumisesta kuin deittailun onnistumisesta. Ehjää tosta ei saa tekemälläkään, eikä saa mun sydämestäkään.

Voi anus soikoon.

Jeah, monen päivän tauon jälkeen uskalsin parisuhdedeittiseksipuolelle. Heti teki mieli trollailla!

Back
Ylös Bottom