Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vitun pussit tuota Norjan tapahtumaa ja siittä lypsäviä ihmisiä. Suomessa vasemmistopellet haluaa alkaa rajoittaan sananvapautta ja estämään äärioikeston toiminnan; aivan kuin siittä olisi koskaan mitään hyvää seurannu ja olisikin ironista jos alettais jeesustelee tapahtumasta ja rajoittaan sananvapautta kun sananvapauden rajoitus on raaka teko kanssa. Poliisiylijohtajaki on kiimassa laittamassa seurantaa 'viikon ääriryhmälle' kun kaikkia ääriryhmiä pitäisi seurata.

Kaipa mun pointti lähinnä oli, että vituttaa ku tämmösella tapahtumalla aletaan jeesustelemaan ja ajamaan omia etuja, mutta sellasta se elämä kai on. Sisäinen hippini on turhautunut.

Laulu - Tepe83
Kitara - Ephemeral
Taustahäröily sukat sandaaleissa - Heatseeker
Selin kameraan oleva daami - T-Byrd

Kuka näitä tekee :lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Laulu - Tepe83
Kitara - Ephemeral

Makia pylly Byrdillä :haart:

Laulutyylistä päätellen voimaakkaasti H:ta painottava lausunta, sanoisin, että jätkät on napapiirin pohjois-puolelta :D
Hyvä biisi :lol2:

Ahahahahha ihana video! Kaikenlaisia tallaajia sitä löytyy :D

Nyt alko vatsaan koskee. Johtuu varmaa eilisestä kanakebabista, jonka söin Kuopiossa.
Nyt tarvisin taputusta selkään/halin... :(

...ja vessapaperia.

Laulu - Tepe83
Kitara - Ephemeral

Ei saakheli.... :hyvä: ihan loistosettiä "meiltä" ja Tepe tietty mamman hanurissa kii.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Miksi pitää olla draamaa? Miksi ei voisi olla peace and harmony :haart: ?

Se tässä on tavotteena mutta ku se piiiis änd harmoniiii on aika tylsää yksin :D Ni siks pitää kattoo draamaa ja rakkautta telkusta, jotta voin sitte joskus nautttia rauhaisasta rakkaudesta jonkun kanssa :D Sen verran draamarikasta ollu tämä elämä kevääseen asti että oon kyllä oikeestaan aika pirun happy tästä tylsästä sunnuntaista josta tänää oon nautiskellu yksin :D

Se tässä on tavotteena mutta ku se piiiis änd harmoniiii on aika tylsää yksin :D Ni siks pitää kattoo draamaa ja rakkautta telkusta, jotta voin sitte joskus nautttia rauhaisasta rakkaudesta jonkun kanssa :D Sen verran draamarikasta ollu tämä elämä kevääseen asti että oon kyllä oikeestaan aika pirun happy tästä tylsästä sunnuntaista josta tänää oon nautiskellu yksin :D

Joo, mun elämässä on ollut draamaa ihan tarpeeksi ni en tarvii sitä enää telkusta. Siksi piiiis änd harmoniiii :piis: :D

Mä oon osittain samoilla linjoilla.. no more drama in my life pleeease, mutta täykkäreitä on anycase kiva kattoo :D

Joo oiskai se makia ko elämä menis niinkö täydellisissä naisissa tai How I Met Your Mother:issa, siinä on toinen loistava sarja mitä on tullu kyylättyä :D

Back
Ylös Bottom