Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mie voisin mennä naimisiin jossain upealla hiekkarannalla tropiikissa. Siitä sitten morsio kantoon ja johonkin syrjäiseen bungalowiin velvoitteita täyttämään :evil:

Itsellä sama, mutta ottasin siihen vielä ne puolenkymmentä morsiusneitoa mukaan sinne bungalowiin.

Mä just muuten tajusin, että mua on kosittu kaksi kertaa. Tosin, ei se toinen tainut olla aito kosinta, se tapahtui lampulla, ei sormuksella ja johtui pelkästään siitä, että tämä mies rakastui mun hauiksiin ja reisilihaksiin... No, onhan siinäkin syy kosia... :lol2:

No, ei se naimisissakaan olo niin välttämätöntä ole. Rakkaus on tärkeintä! :haart:

Kolme päivää mettää takana. Oli mukava reissu serkkujen kanssa. Kärpäsiä piti tappaa varmaan jokunen sata ja unet ihan sekasi. Mutta kyllähän tuo kannatti.

Itsellä sama, mutta ottasin siihen vielä ne puolenkymmentä morsiusneitoa mukaan sinne bungalowiin.

Mihin sie sitä yleisöä tarvitset? :rolleyes:

Mie ainakin lähden siitä, että jos ja kun löydän sen elämäni naisen niin kyseessä on sellainen pakkaus, ettei siihen mitään morsmaikkuja todellakaan enää kaivata rinnalle. :rock:

On se :haart: Seki vaan pakenee mun elämästä niinkö muutkin asiat.

Sä oot nuori, sulla on vielä toivoa! :) Jos yhtään lohduttaa, mua vähemmän nyt vaivaa se sinkkuus ja rakkauden puute, kuin silloin kun olin eim. 24. Oli kauhee paniikki, että täytän kohta 25 ja oon sinkku. Sitten tapasin Sen Oikean, joka osottautui vääräksi... :rolleyes: Mutta nyt mä en enää panikoi mun sinkkuutta, vaan olen varma, että kyllä Se Oikea vielä löytyy. :D

Oppi myös sen, että alusta asti pitää vaan olla oma itsensä, rakkauden vuoksi ei kannata ketään yrittää miellyttää. Jos ei tälläisenä kelpaa, ei se ihminen ole oikea.

Sä oot nuori, sulla on vielä toivoa! :) Jos yhtään lohduttaa, mua vähemmän nyt vaivaa se sinkkuus ja rakkauden puute, kuin silloin kun olin eim. 24. Oli kauhee paniikki, että täytän kohta 25 ja oon sinkku. Sitten tapasin Sen Oikean, joka osottautui vääräksi... :rolleyes: Mutta nyt mä en enää panikoi mun sinkkuutta, vaan olen varma, että kyllä Se Oikea vielä löytyy. :D

Oppi myös sen, että alusta asti pitää vaan olla oma itsensä, rakkauden vuoksi ei kannata ketään yrittää miellyttää. Jos ei tälläisenä kelpaa, ei se ihminen ole oikea.

Mulle on höpötetty tuosta toivosta ihan tarpeeksi. Kettu kuittaa ja menee purnaamaan sinkkujen threadiin. :D
Toivo ei kuulu enää kaverilistalle, yksinäisyys on ystäväni :D No on mulla oikeita ystäviäkin..

Työpaikalla on yksi 47v mies joka ei ole koskaan ollut naimisissa tms. seurustellut vakavasti. Silloin voi alkaa olla jo paineita.

Se haju, kun sheikkeriä ei ole pesty pariin päivään. :haart:

:urjo:
Musta tuntuu, että sheikkeri haisee aina yhtä lailla hieman pahentuneelle maidolle. :jahas: Ja olen kyllä pessyt sen...
Alkaa yrjöttämään pikkuhiljaa koko hera. Joku vois keksiä jonkun raikkaan ja hyvänmakuisen version...

Pienelle sunnuntai lenkille.

Mäkin kävin! Vähän oli vaan puhti poissa eikä juoksu oikein kulkenut :(

Vitsi että särkee pää. Tätä on nyt jatkunut monta päivää, en yhtään ymmärrä mistä se johtuu... Huono huoneilma ehkä koska typerän parvekeremontin takia parvekkeen ovea ei ole saanut auki moneen kuukauteen :jahas:

Mäkin kävin! Vähän oli vaan puhti poissa eikä juoksu oikein kulkenut :(

Vitsi että särkee pää. Tätä on nyt jatkunut monta päivää, en yhtään ymmärrä mistä se johtuu... Huono huoneilma ehkä koska typerän parvekeremontin takia parvekkeen ovea ei ole saanut auki moneen kuukauteen :jahas:

Tsek tis! [video]http://www.tohtori.fi/?page=1840327&id=3285265[/video]

Back
Ylös Bottom