Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viiden pisteen vihje: Vessan ovi jäi tänään auki siksi aikaa kun lähdin töihin.
Kolmen pisteen vihje: Vessan roskiksessa ei ole kantta.
Yhden pisteen vihje: Öljyjä on vaihdettu.

No siinä tapauksessa son varmaan käyny ihan gourmet ateriasta.

Tämän keskustelun voisi viedä äärimmäisen sairaille urille, mutta kieltäydyn tekemästä sitä, koska olen sivistynyt, herkkätunteinen ja konservatiivinen henkilö.

edit. Toisin kuin Sahaaja.

Mutta kuten Sahis tiedät, tämä koira säikähtää jopa omaa varjoaankin. Ei siitä kyllä mitään kauhuleffaa saisi aikaiseksi :D

Mutta se voisi olla enemmänkin sellainen psykologinen kauhuleffa säikyttelyn sijaan. Mäyräkoira voisi vaikka öisin naisten nukkuessa käydä lipomassa eritteet parempiin suihin. :D

Hassuja poikia... Vuodelta 2009 tällainen biisi. Tai siis vuonna 2009 jenkeissä tuli kuunneltua HU:ta. Hassuja poikia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Erittäin fiksu. Oikeesti aika tyhmä, mutta se on silti mun elämäni mies. Karvainen, haisee, odottaa et ruoka tulee just jetsulleen oikeaan aikaan nenän eteen mun toimesta jne. Mut toisaalta, rakastaa mua pyyteettömästi ja antaumuksella, on aina iloinen ku tuun kotiin, surullinen ku lähden pois..

Liitteet

• IMG_3738.webp
    IMG_3738.webp
    39,7 KB · Katsottu: 191
Back
Ylös Bottom