Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No saat ainakin enemmän rahaa Alyssa :D

Joo, sen takia suostuinkin :)

Olisipa jo palkkapäivä, en jaksaisi enää olla köyhä. Kävin apteekissa hakemassa särkylääkettä ja hyi minkä hintaisia ne ovat! Ostin jonkun 5kpl paketin ja se maksoi 2e :wtf: Buranat lähtivät 3 eurosta ja isompi paketti oli jo melkein kympin... Englannissa noita saa ruokakaupoista 8kpl hintaan 30p :jahas:

Tässä pakkista selaillessa tuli mieleen eräs lapsuuden kaveri, joka tykkäs niistää jäätäviä räkämällejä PAITAANSA :lol2:

Ei mulla muuta.

Aivan varmasti. Ottasin paljon mielummin 30 asteen pakkasen, kun tämmösen helevetin hiostavan paska kelin.

Ei varmaa vittu jaksa kyllä tänäänkään reenille, kun oon jo varmaan sielunikin hikoillut tähän sohvalle. Käjetkin kuivanu niin pahasti, et verta vuotavat. Vittu kesä on paskaa.

No huhhu nukahdin tähän samperin tuoliin.
Ei saatana ku on kuuma! Tulis jo se pimeyden ja kylmyyden aikakausi niin ei tarttis kärsiä.

Pitäisköhän vapaapäivänä sitte ihan repiä jostain aikaa että pääsis rannalle löhöömään, niin ei vituttais tää turhanpäivänen auringonpaahde niin paljon. Ei kyllä yksin jaksais... kaverit ei rannalla viihdy. Ihosyöpäkin tarttuu sieltä.

Oli sitten eilen yöllä sellainen valoshow päällä, etten ole vähään aikaan nähyt. Ajattelin että se olisi raikastanut edes vähän ilmaa, mutta nyt siellä on vielä kuumempi. Mittari näyttää 32 astetta varjossa. Noh salille mennään silti!

Omistettu LLCJ:lle.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi KETTU! Mää vihaan mun jalkaa ja murmurmur. Elli ei tee tänään punttia eikä muutakaan reeniä. ÄÄH!

Haluaako joku jotain makeeta suuhun?

makeeta153.jpg

Back
Ylös Bottom