http://open.spotify.com/album/0VEEZLIqffHO4DH6bvghyH
Siitä unimusiikit pilteille...
Siitä unimusiikit pilteille...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siitä unimusiikit äijille...
Joo tiedän, vittumaisia kliseitä ei jaksa kuunnella. Mutta toki palataan jos vaan on mahdollisuus. Elämä ja sen tilanteet kun vaihtelee ;)
Pehmiä lasku on mukavampi... Siksi minä vanhoja ihmisiä kunnioitanki, koska ovat niin pitkälle elämässä selvinneet. Toiset tippuu ko eno venneestä...Hah, äläpä yritä pehmentää puheitas. Se on poika pikkasen muuta ku numero ku tulet tähän ikään, kuset katetriin ja liikut paikasta toiseen rollaattorilla.
Ei täällä saa millään vääntöä aikaseksi :D Vissin otetaan liian tosissaan jos ei käytä hymiötä. Toinen teilaus korrekteilta vastauksilta tälle illalle...
Raskolnikov;3297828[B sanoi:]Ei täällä saa millään vääntöä aikaseksi[/B] :D Vissin otetaan liian tosissaan jos ei käytä hymiötä. Toinen teilaus korrekteilta vastauksilta tälle illalle...
Suatana pojat, te pukkasitta vielä kakkaa housuihinne sillon ku minä olin nuori ja seilasin seitsemää merta - niitä aikoja kun laivat oli puuta ja miehet rautaa, ruoho vihreempää ja pulut lihavampii - ja joka satamassa väänsin huoria niin, että huutavat nimeäni vieläki. Väänsin solmuun jättikalmareita ja miehiä kuin meren mutaa, ja kengännauhoja perkele.
Suatana pojat, te pukkasitta vielä kakkaa housuihinne sillon ku minä olin nuori ja seilasin seitsemää merta - niitä aikoja kun laivat oli puuta ja miehet rautaa, ruoho vihreempää ja pulut lihavampii - ja joka satamassa väänsin huoria niin, että huutavat nimeäni vieläki. Väänsin solmuun jättikalmareita ja miehiä kuin meren mutaa, ja kengännauhoja perkele.
Ei muuten tullut uni :D Se ois aika toiselle erälle. Panda vastaan Nukkumatti, fight!
Anna periksi, ei pandat nuku ku neljästä kuuteen tuntia jatkuvan syömisen välissä.
Niitä tunteja mie nyt koitan saadakin kasaan. Huomenna ei kuitenkaan saa nukuttua kun kadut on täynnä Tuskan sankareita.
Arvoitus: Minkälainen on venäläinen perseenpäristin?
Arvoitus: Minkälainen on venäläinen perseenpäristin?