Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En tiedä miten siellä, mutta aika pitkälti ollaan kaikkien frendien (myös niiden naispuolisten ;)) kanssa yhteyksissä just netin kautta. Siis paljon enemmän kun esim. puhelimitse. Netin kautta ne deititkin on kätevä sopia. ;D

thumb_image003.jpg

Mikäs johtajaa vaivaa? Jetin toinen turbiini piiputtaa?

Sun täytyy ostaa semmonen! Muistatko sä edes mua sieltä miitistä? :lol2:

Totta kai muistan :) Mä en oo Suomessa törmänny yhteenkää del Soliin, en tiiä mistä sellasen löytäis? Ja en nyt heti muista mitä vuosimallia tuo kuvassa oleva oli. Hyvä sillä oli ajaa vaikka joskus vähän meteliä pitikin :D

Totta kai muistan :) Mä en oo Suomessa törmänny yhteenkää del Soliin, en tiiä mistä sellasen löytäis? Ja en nyt heti muista mitä vuosimallia tuo kuvassa oleva oli. Hyvä sillä oli ajaa vaikka joskus vähän meteliä pitikin :D

Hondissa on kierrosmoottori, joka herää eloon vasta kun muilla ottaa jo rajoittimeen ;)

Niin ja kun tolla mun esimerkkiautolla on ajettu 125tkm niin se on vähän sama kun hakis uuden karheen saksalaise kaupasta ;)

Kohta selviää onko Countteri maisemissa..

Niin ja kun tolla mun esimerkkiautolla on ajettu 125tkm niin se on vähän sama kun hakis uuden karheen saksalaise kaupasta ;)

Kohta selviää onko Countteri maisemissa..

Countteri nukkuu sikeästi, autuaan tietämättömänä ja häneltä jäävät nämä elämän tosiasiat väliin :D

Hehe :D

Olihan muuten helvetin hyvä treeni tänään :puntti: Kyl se tästä vielä! Kohti suurempaa huomista! :D

No helvetti. Ei oo asiat rullannu loman aikana sit vissiin toivotulla tavalla.

Kylmän suihkun kautta petiin... Pitää varmaan ladata kohta taas pakkanen täyteen noita kostutettuja pyyhkeitä kun on tulossa tommosia saakelin 30 asteen helteitä taas. Helvetin siistii kun just laski toi makkarin lämpötila alle 25 asteen niin kohta se taas pomppaa sinne kolmeenkymppiin.

Voi Ephe minkä teit :( Ei mulla ole ikinä varaa laittaa noin paljon rahaa autoon.. tai siis just nyt ei oo. Voi miten tahtoisin oman del Solin... kohta tulee itku.

Sisälämpötila +27 ja kohta pitäis unille mennä. Alaselkä kipeenä, joten pakko se kai on napata yks rubana kuussatanen.

Back
Ylös Bottom